czwartek, 31 lipca 2014

osiem godzin ...

Zdążyłam zapomnieć już jak pisze się bloga :) W tym roku to kolejna taka przerwa prawie miesięczna - zamierzona lub nie, mnóstwo sprzecznych emocji w tej kwestii mi towarzyszy.
Bo tak by chciał człowiek stąd uciec, na zawsze  lub na trochę ... a potem wrócić ... ale powrotów już nie ma ...
Obiecałam Wam koleje zdjęcia z Wilna kiedyś tam i w końcu zamierzam słowa dotrzymać, może nawet jutro :)
Przypominam sobie jak zaczęłam odliczanie do urlopu  i było tych dni 58 - a dzisiaj już tylko 8 godzin dzieli mnie od upragnionego odpoczynku.
Planowałam iść tyko na jeden tydzień, ale co to jeden tydzień, człowiek nie zdąży zapomnieć o pracy i sprawach zaległych - nie da się odpocząć i tyle. Będzie całe 2 tygodnie lenistwa.
W tym roku nie planuję żadnych wyjazdów z przyczyn oczywistych - budowa ponad wszystko :) hihi. Jakie poświęcenie :) prawda? ;-)
Jednak nie omieszkam wyskoczyć nad wodę, spotkać się z ulubionymi szkolnymi Przyjaciółkami i nadrobić książkowe lektury, które specjalnie "uzbierałam" na ten czas i w końcu sobie coś tam uszyć ( bo zapomnę jak trzyma się igłę w ręku;-)

A tymczasem słonecznego poranka Wam życzę, a ja zmykam do pracy na te ostatnie przed urlopowe 8 godzin :)










14 komentarzy:

  1. Słonecznego Dorka, bo u mnie leje.... dom to faktycznie skarbonka nie tylko pieniędzy, ale i czasu, za to daje dużo możliwości pod wieloma względami :) ale uważam, że warto go mieć.

    Udanego urlopu i wypoczywaj robiąc to co lubisz najbardziej :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc Kochana życzę Ci aby te 8 godzin minęło jak mgnienie oka o później już tylko relaksu, odpoczynki, spokoju i słonka :)
    Miłego urlopowania Mili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego odpoczynku Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj Dorotko! Czytaj, leń sie i ciesz postepami prac w swoim domku :)
    Wszelkiej pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia!:)b Życzę CI cudownego odpoczynku, złapania oddechu i jak najwięcej słońca:)) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to życzę udanego wypoczynku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę więc udanego urlopu, miłych spotkań i błogiego leniuchowania z książką!
    Mam nadzieję, że pojawią się też zdjęcia z budowy...:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego urlopu :) Do mojego został nie cały miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Kobietki :)
    o tak, zamierzam wypocząć, plany urlopowe same się wyklarowały, tak więc będzie domowo ale aktywnie:)
    Obiecuję też i zdjęcia z budowy wrzucić dla zainteresowanych :)

    tymczasem dobrego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przerwy są dobre, ale nie uciekaj! dobrze, że jest mieć miejsce, do którego można wrócić. i my tu czekamy. ((:
    błogiego lenistwa zatem! (:
    sielskie zdjęcia!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypoczywaj Mili! :) czasami taka przerwa jest konieczna i potrzebna :)
    świetne fotki, zwłaszcza to pierwsze! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ foty :)
    Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)