piątek, 30 stycznia 2015

FOTO gadżet

Od bardzo dawna szukałam porządnego skórzanego  paska do aparatu. I stwierdziłam, że zbyt wiele inspiracji i zdjęć na pinterest się naoglądałam i wygórowane potrzeby (podobno do szczęścia zupełnie niepotrzebne) mam ;)

Jedno jest pewne - na pewno byłam wybredna - bo zadowolić się szmacianym nie potrafiłam, a te które znajdowałam na naszych PL stronach nie spełniały  moich oczekiwań nawet  w niewielkim stopniu.
W końcu przestałam szukać, a pasek "przyszedł dosłownie sam".
Pewna zdolna osóbka Anitka z bloga ANITA SIĘ NUDZI pewnego dnia pojawiła  się na jakimś zdjęciu na instagramie, FB może blogu ... już sama nie wiem gdzie to było - z paskiem na szyi.
BINGO !!! - tego właśnie szukam - pomyślałam - napisałam -cierpliwie ile trzeba było poczekałam - MAM
Koniakowy brąz  - piękny, mocny, skórzany - sygnowany napisem, jaki sobie zażyczyłam.
I cieszy mnie niezmiernie, że na naszym rynku pojawiają się cudowni rzemieślnicy, którzy nie dość, że są utalentowani to jeszcze wkładają w to co robią serce.
Warto ich w końcu docenić, bo potrafią spełnić nasze marzenia :)

I LOVE IT !!!!

Więc teraz przyszedł czas na szukanie torby na aparat IDEALNEJ :) Ujjjjj już czuję - będzie ciężko ;)








13 komentarzy:

  1. jeej KOchana jakie cudowne słowa <3 dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwe i szczere Anitko :) To ja Kochana dziękuję :)
      Pasek jest THE BEST i tyle !!!

      Usuń
  2. śliczny i mega klimatyczny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wymagać trzeba by czerpać przyjemność nawet z najmniejszych drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :) też taki marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasek jest świetny i idealnie pasuje do aparatu :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała rzecz a tak cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda Dziewczyny, pasek ma klasę i tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pasek - ja bym się nawet zadowoliła tym materialowym :D A Anity bloga znam - zdolna osóbka :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)