sobota, 31 stycznia 2015

Taka oooo sobota

Bardzo się cieszę, ze jesteście ciekawe mojej pracowni czy tam private room-u mojego - jak zwał tak zwał - grunt że to w końcu przestrzeń , na której mogę zmieścić wszystkie moje potrzebne szpargały.
Dzisiaj w końcu zabieram się za nią, łatwo nie będzie bo jak się okazuje brakuje mi wielkiego stołu roboczego i muszę chwilowo zadowolić się niewielkim stolikiem , ale powoli, powoli ... Jak mawiają nie od razu Kraków zbudowano :)

W każdym razie zabieram się do pracy ... ;-)
A dzisiaj znowu raczę Was kilkoma małymi zjawkami tego co się zapowiada, zaś na szersze kadry musicie cierpliwie poczekać, aż to wszystko ogarnę.

Wam zaś życzę miłej soboty :)








18 komentarzy:

  1. Mili cudnie tam masz! Szersze kadry poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za klamki? mam takie same drzwi i jakos nie umiem dobrac klamek? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie migawki podsycają ciekawość ;) Teraz jeszcze bardziej jestem ciekawa całości pracowni :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w odwiedziny, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał.... nowy craftroom nęci widokami :) to super stan gdy zaczynasz zagospodarowywać swoje pracowniane kąty. Koniecznie pokaż więcej :)

    Bo u mnie nadal hiper bałagan (twórczy) za to dziś byłam w szkole patchworku Ani Sławińskiej w Warszawie, i boszzzzzz..... tam dopiero jest klimat i porządek :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu to u mnie panuje niezbyt twórczy przeprowadzkowy nieład ;)
      Szersze kadry będą - napewno, tylko muszę to wszystko ogarnąć jeszcze.
      Bo wciąż kartonowo.

      Szkoła patchworku brzmi szumnie - jestem ciekawa - może jakaś relacja na blogu :) ???

      Usuń
  5. Ale Ci fajnie !!!!
    Ja mam swoją jeszcze w głowie ale w tym roku koniecznie muszę zrobić, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kadry! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz ładne podłogi!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada sie bardzo ciekawie i ta milosc do detali uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorota, swoją uwagę skupiłam na tych klasycznych drzwiach ...czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)