poniedziałek, 19 czerwca 2017

BOOKS


Przyniosłam dzisiaj ze starego swojego mieszkania karton książek - niektóre stare, zakurzone i pamiętające czasy technikum (Żeromski, Iwaszkiewicz, Verne i nawet Agatha Christie się zaplątała między Smażonymi zielonymi pomidorami , itd ... )  - mam nieodpartą chęć wrócić do niektórych pozycji. Kocham czytać - tylko tego czasu mało mam, bo tylko nocami. Niebawem wakacje ... to dobry czas aby nadrobić zaległości wszelakie - także te czytelnicze. Już nie mogę się doczekać :)
Obok starszych pozycji w mojej biblioteczce jak zwykle pojawiły się niektóre nowości czytelnicze.  Niebawem pojawi się recenzja LEKTORA - Bernharda Schlink ...  poruszająca lektura

Zaglądajcie :) 




"LEKTOR" i "KOBIETA NA SCHODACH" - DOM WYDAWNICZY REBIS

"OGRÓD MAŁYCH KROKÓW" -  WYDAWNICTWO OTWARTE

"ELEANOR OLIPHANTMA SIĘ CAŁKIEM DOBRZE" - HARPER COLLINS POLSKA

"PROKURATOR" , "LEŚNA SZKOŁA DLA KAŻDEGO" , "SUPERFOOD Z OGRODÓW ŁĄK I LASÓW" - WYDAWNICTWO MUZA



4 komentarze:

  1. LEKTORA nie czytałam ,ale fil bardzo mi sie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj, warto.
      Dla mnie jest ona ciekawym zgłębieniem tematu, na który oglądając film zwróciłam uwagę, ale którego wcześniej aż tak nie przeanalizowałam - będzie w mojej recenzji o tym :)

      Usuń
  2. Ja też mam stosik przygotowany na wakacje - to będzie wielka uczta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA JUŻ MAM KOLEJNE NA OKU, A TERAZ WŁAŚNIE JESTEM W TRAKCIE PRZYGOTOWYWANIA 3 RECENZJI PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)