wtorek, 22 sierpnia 2017

Milion odsłon Tash - KATHRYN ORMSBEE


I kto by pomyślał, że przyjdzie taki moment, że moje dziecko "podprowadzi" mi moją książkę. Gdy usłyszał że to książka o vlogerce (chociaż pewnie zrozumiał, że o youtuberce) - od razu rozległ się okrzyk  "COŚ DLA MNIE' :)
Takim oto cudem przyszło nam czytaliśmy książkę na spółkę  :) Jego zaangażowanie było/jest znacznie ważniejsze od mojego - bo duma mnie rozpiera, gdy widzę mojego chłopaka z lekturą w ręku :)




Kiedy w obecnej dobie  dostęp do socjal mediów jest tak powszechny, a czasy mamy takie, że internet wręcz "wyskakuje nam z kapelusza" na każdym kroku - korzystamy z niego codziennie, a odebranie prywatnej poczty czy też zajrzenie na swoje ulubione strony/kanały jest całkiem przyjemnym rytuałem przy kawie porannej lub popołudniowej. Warto jednak umieć rozgraniczyć ten świat realny od tego wirtualnego. A co się dzieje z człowiekiem kiedy BYCIE w tej wirtualnej rzeczywistości zaczyna przynosić mu sławę, odnosi sukcesy i staje się popularny?


"MILION ODSŁON TASH" to typowa książka młodzieżowa,  traktująca w dojrzały sposób życie i codzienne problemy współczesnych młodych ludzi, którzy próbują odnaleźć w swoje miejsce w obecnym świecie.
Natasha jest typową siedemnastoletnią nastolatką kochającą teatr i fikcję i jest szalenie zafascynowaną literaturą Tołstoja. Wraz z paczką przyjaciół tworzy internetowy serial Nieszczęśliwe Rodziny. Pewnego dnia znana youtuberka wspomina o ich serialu. Z dnia na dzień przybywa liczba subskrybentów i folowersów. Tash szybkim tempie poznaje życie sławy, która niesie za sobą nie zawsze pozytywne strony, ale również krytykę i hejt (tak szalenie modny). Powieść porusza ważne kwestie związane z poszukiwaniem własnej osobowości w świecie zdominowanym przez internet oraz umiejętności pogodzenia świata wirtualnego z tym realnym. To również powieść o przyjaźni, rodzinie, marzeniach o sławie, które przeplatają się z codziennymi problemami.
Popularności nie jesteśmy w stanie czasami zaplanować, to się po prostu dzieje i już. Zachłyśnięci sławą, liczeniem nowych przybyłych nam followersów i zastanawianiem się nad tym co mam zrobić aby zdobyć kolejnych - nie zauważamy jak w szybki sposób tracimy kogoś bliskiego.
Jakie to prawdziwe w tych czasach :) Prawda

A jak  z cena sławy poradzi sobie Tash? To dobre pytanie :)
Jeśli chcecie się dowiedzieć, zachęcam Was do przeczytania tej książki "Milion odsłon Tash" Kathryn Ormsbee, której premiera odbyła się zaledwie kilka dni temu. Idealna książka na wakacyjne dni :) Szczerze polecam.




TYTUŁ KSIĄŻKI: "MILION ODSŁON TASH"
AUTOR KSIĄŻKI: KATHRYN ORMSBEE
WYDAWNICTWO: MOONDRIVE (Otwarte)
 MIEJSCE I ROK WYDANIA: KRAKÓW 2017 ROK

____________________________________________________________

MOONDRIVE

A MILLION THANKS !
 
za możliwość przeczytania przedpremierowo 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)