czwartek, 14 grudnia 2017

14 grudnia

TAK, dziś jest mój dzień :)  kończę "kolejną dziesiątkę lat" :)
Gdy miałam lat 18 o osobach które miały tyle lat co ja dzisiaj - myślałam - o rany ale "STARE", to była totalna przepaść wiekowa. Sądziłam że w tym wieku to na emeryturę się odchodzi. SERIO :) Tymczasem okazuje się, że do emerytury to  jeszcze trzeba sporo popracować :)

Jestem o rok starsza i bogatsza w nowe doświadczenia. Mnóstwo spraw zweryfikował czas i tak jak kiedyś "własne potrzeby" stawiałam na drugim miejscu dzisiaj trochę bardziej egoistycznie podchodzę do tematu, przy czym nie brakuje mi empatii. Jak to typowy zodiakalny strzelec mam w sobie wiele sił i wielkie serce. Nienawidzę hipokrytów, chociaż mam niesamowity dar do ich przyciągania - lgną do mnie jak muchy :) 



Z uśmiechem na twarzy stwierdzam, że przez ostatni czas przybyło sporo zmarszczek, z którymi nic specjalnego nie robiłam i wciąż nie robię wierząc, że cudownie nawilżające i pachnące kremy zrobią za mnie całą robotę (naiwna ;) :) :)  Przecież wciąż mam te osiemnaście lat więc właściwie, że niby po co mi te cudowne miksturki zmarszczki ;)
Na ten moment jestem szczęśliwą i spełnioną Kobietą ale wiem, że jeszcze dużo przede mną (oby dobrego) i poddam się ze spokojem temu co los mi przyniesie :)

a dzisiaj ... zwyczajnie  cieszę się, że są wkoło mnie MOI ludzie, którzy zawsze o mnie pamiętają :) 
tak zwyczajnie ... szczerze ... po prostu ...
doceniam za szczerość i prawdziwość  ...



A tymczasem odliczam godziny do przybycia gości . Zapowiada się  całkiem miły wieczór :)

D O R O T A




11 komentarzy:

  1. Spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego na kolejne wspaniałe dziesiatki :-) lat. Ja dotrę do 40 za pół roku, a i teraz trudno mi w to uwierzyć...no , ale z pewnością obie wiemy, ze nie metryka jest tu najważniejsza, tylko to jak same się czujemy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze co w sercu nie na papierze. Nie mniej jednak teraz dostrzegam jak ten czas galopuje.
      Dziękuję Kochana za życzenia ❤

      Usuń
  2. Wszystkiego co Najpiękniejsze Życzę z Okazji Urodzin..:):) jak miałam 18 lat myślałam tak samo o czterdziestolatkach ;) ;) a już za 12dni dołączę do szanownego grona 'czterdziestek'...i jak z tym żyć..hi..hi..pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A prawda jest taka że My wciąż nie czujemy tego wieku, bo duch w nas tych osiemnastek sprzed lat.Tylko czasy jakby nie te co 22 lata temu 😘 Najlepszego i dla Ciebie grudniowa Dziewczyno ❤❤❤❤

      Usuń
  3. Naj naj naj najlepszego zatem!!!!
    Kochana ja też jestem ciągła 18-stka i nawet kremów przeciwzmarszczkowych nie stosuję.
    Uściski urodzinowe xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja nie mam ani jednego kremu przeciwzmarszczkowego, a moja największa inwestycja w wiek to ostatni krem pod oczy, który podobno redukuje zmarszczki. Użyję tego cudu i stwierdzenie czy warto 😉
      Dzięki Kochana ❤❤❤

      Usuń
  4. A prawda jest taka że My wciąż nie czujemy tego wieku, bo duch w nas tych osiemnastek sprzed lat.Tylko czasy jakby nie te co 22 lata temu 😘 Najlepszego i dla Ciebie grudniowa Dziewczyno ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)