wtorek, 12 grudnia 2017

ŚWIĄTECZNE DIY


I "nastał" w końcu ten mój czas, kiedy widok świątecznych ozdób sprawia mi ogromną radość, a ja łapię się już na tym, że nucę kolędy. Teraz śmiało mogę wyciągać z kartonów ozdoby i powoli planować te swoje dekoracje. Nigdy nie mam ich wiele, zazwyczaj sprowadzają się one do choinki, czasami zagości stroik na stole, lniana girlanda zapewne zawiśnie bo tyle się nad nią kiedyś napracowałam, że żal byłoby aby utknęła w kartonie i jak co roku nie zabraknie nowych zabawek na choinkę - własnoręcznie uszytych przeze mnie i mojego Synka.


Szycie zabawek na choinkę to nasz taki coroczny rytuał, który bardzo sobie cenimy i celebrujemy. Nigdy nie jest to masowa produkcja, ale staramy się aby każdego roku powstało coś nowego.

W tym roku  wraz z platformą  Homebook.pl postanowiłam dla swoich Czytelników przygotować szybki kurs szycia serduszka z chwostem. Dlatego  jeśli macie ochotę stworzyć coś z Waszymi pociechami gorąco zachęcam. Naprawdę to moje D I Y : Jak uszyć serduszko z chwostem? to banalnie prosta sprawa i wcale do niej nie potrzebujemy maszyny do szycia bo możemy wszystko zrobić ręcznie ( ja akurat do tego kursiku korzystałam z tego cudu techniki).


Pamiętajcie że naprawdę nie potrzeba drogich bombek, kosztownych dekoracji aby móc stworzyć sobie fajny świąteczny klimat. Wystarczy tylko odrobinę kreatywności i przede wszystkim chęci. 

Cały kursik szycia serduszek z chwostem znajdziecie TU 

Zaś poniżej możecie podziwiać już tylko efekt mojej pracy ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę mnóstwa zabawy przy świątecznym tworzeniu :)

D o r o t a 















10 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje ta dekoracja :) Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu zachęcam do zrobienia, naprawdę prościzna. Bierzesz tylko kawałek tkaninki, igłę z nitką i szyjesz serduszko, potem robisz chwościk - inwencja twórcza dowolna :)

      Usuń
  2. Bardzo śliczne naturalne dekoracje!
    Człowiek ma dużą radochę jak sam coś stworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, że człowiek ma wielką satysfakcję, gdy da radę sam coś zrobić, zresztą sama o tym wiesz najlepiej :)
    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to pięknie ,że macie taka tradycję...poza tym takie własnoręcznie wykonane prace to powód do dumy dla wszystkich dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyliśmy robić aniołki z brokatem, ależ to była produkcja masowa, a do tego fantastyczna zabawa i czas spędzony z dzieckiem. Teraz schną zaś jutro wieszamy w okno u młodzieńca:)

      Usuń
  5. Stroik piękny. Serduszka urocze. Ja też lubię dekoracje, które robię sama. Wiem wtedy, ze są tylko moje. Tworzą klimat, jaki sama sobie wymyślę. W tym roku postanowiłam zrobić dekoracyjną świąteczną tablicę. Zrobiłam tablicę korkową - https://www.koelnerpolska.pl/zrob-to-sam/oryginalna-tablica-korkowa/ Wycięłam w kształt gwiazdy i pinezkami przyczepiłam ozdoby - cekiny, tasiemki, łańcuchy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo takie dekoracje zrobione własnoręcznie bardzo cieszą i człowiek ma satysfakcję, że zrobił sam, nie wydał mnóstwa pieniędzy.
    Chętnie zobaczę twoją tablicę korkową, ja szukam pomysłu do pokoju syna, teoretycznie wiem co chcę na ten moment, kwestia realizacji.
    pozdrawiam D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużą radość sprawiło mi przygotowanie tego DIY :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)