poniedziałek, 8 stycznia 2018

NEW 2018


Witajcie Kochani w Nowym 2018 Roku.
Trochę czasu upłynęło zanim dotarłam na bloga ale techniczne kłopoty z blogerem sprawiły, że myślałam, że z mojego bloga nic już nie będzie i tyle lat pracy dosłownie "szlak trafił" mimo, że mogłam odpisywać na komentarze. Byłaby to wielka szkoda ponieważ już jestem z Wami od 9 lat i ten 2018 będzie tym kolejnym. Tyle pracy włożyłam w jego prowadzenie i serca, że naprawdę byłoby mi żal gdybym utraciła wszystkie dane i stronę.


To będzie zdecydowanie dobry rok, bo dużo zmian przyniesie. Nigdy nie byłam zwolennikiem planowania, sporządzania list, zadań do wykonania. Często mimo wielkiego wysiłku często obsiadałam na laurach  i wszelkie postanowienia szlak trafiał mimo że zapał był wielki.
Ten rok będzie inny bo zmiany zaczęły się w mojej głowie dużo wcześniej  zanim zdążyłam pomyśleć o świętach i sylwestrze. Długo mentalnie do nich dojrzewałam - i co najważniejsze, że w końcu dojrzałam do pewnych decyzji, które stopniowo wdrażam w życie - a jeszcze tyle przede mną. Na wszystko jednak przyjdzie czas dlatego - nie wszystko naraz. Jedne zmiany pociągną za sznurki nowe decyzje. I o to chodzi, aby czerpać z tego wielkie satysfakcje.
Poza tym im jestem starsza tym bardziej świadoma siebie i swoich potrzeb.

Pamiętajcie  że zdrowy egoizm w życiu jest jak najbardziej na pewnych etapach bardzo pożądany :) 
Nie zapominajcie zadbać o siebie i o "własne potrzeby". To ważne - chociażby dla własnego komfortu.

Dlatego w tym nowym roku dbajcie Kochani o siebie, realizujcie swoje marzenia i otaczajcie się tylko dobrymi i wartościowymi ludźmi.
Ja będę tu z Wami, bo wiele we mnie energii i mnóstwo piórek mi wyrosło  i nie pozwolę za nic aby mi już odpadły.

Niech to będzie dla nas wszystkich bardzo kreatywny rok - pod każdym względem  :)

D O R O T A





4 komentarze:

  1. Zmiany są dobre, czasami spotykamy się z uwagą, że "zmieniłaś się" ale to właśnie jest zawsze dowód, że nie stoimy w miejscu tylko idziemy do przodu.
    Ja już od dawna odpuściłam sobie postanowienia noworoczne takie standardowe w sensie "ćwiczę 5x w tygodniu" itp. Znalazłam natomiast ogromną frajdę w stawianiu sobie postanowień noworocznych wnetrzarskich! Takie polecam z całego serca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba juz tak jest ,ze na wszystko przychodzi odpowiedni czas :) Ja na sobie rowniez tego doswiadczam :) Cuudownego Nowego Roku Zycze Ci :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie u Ciebie nie było :) A u mnie tyle zmian - założyłam sklepik internetowy. Może zajrzysz? http://pracowniasielskachata.pl/
    Dorota z Sielskiej chaty

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)