sobota, 17 lipca 2010

Zapraszam do Magicznego Domu

Od dłuższego czasu zastanawiałam się jak ogarnąć te swoje prace krawieckie by były w jednym miejscu. 
Na początku chciałam  wszystkie prace umieszczać w Galerii Mili wraz z biżuterią, ale zrobiłby się jeden wielki chaos. 

Wobec tego 
obok Domilkowego Domku   - blogu o mnie, o moich pasjach, o dniu codziennym, moim lecie w sercu, gdzie jednym słowem "mydło i powidło" pokazuję; 
obok blogu  Galeria Mili  gdzie prezentuję biżuterię zaprojektowaną i wykonaną przeze mnie  ;
powstaje mój trzeci blog 

W moim Magicznym Domu będzie można znaleźć wszystkie moje prace, które szyję i wykonuję .
Dużo osób mnie pyta, gdzie mogą obejrzeć moje prace, czasami zamówić (tak własnie było z biżuterią) 
Stąd taki pomysł 
Blog wciąż w fazie tworzenia i udoskonalania, mnóstwo przede mną fotografii prac do uzupełnienia, ale postanowilam podzielić sie już z Wami nim  dzisiaj.

Zapraszam :) 

13 komentarzy:

  1. Dorotko,już zapisuję sobie Twój nowy blog do ulubionych :)

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za chwilkę odwiedzę nowy blog z wielką przyjemnością !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Pooglądałam nowy blog i jestem zachwycona. Piękne rzeczy tworzysz. Super móc je obejrzeć w jednym miejscu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł.
    Wpiszę sobie Twojego nowego bloga na listę moich ulubionych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje dziewczyni i oczywiścia zapraszam. Narazie wrzucam wcześniejsze prace na stronę. Ale wkrótce pojawia się również nowe.

    pozdrawiam poniedziałkowo - Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy blog,nowe wyzwania.Życzę pomyślności na nowej blogowej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz tam zmykam i zaraz dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy tworzysz:) nowy blog już zagościł w moich ulubionych:) pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Czesc slonko.Na nowym blogu oczywiscie juz bylam i zaslinilam cala klawiature:-)Pieknie szyjesz,masz wyobraznie i twoje prace sa staranne i pomyslowe. Czego wiecej chciec? Zycze wielu zainteresowanych twoja sztuka i weny,weny i jeszcze raz weny! Mam do ciebie pytanko w zwiazku z narzuta niebieska.Napisz,jesli to nie tajemnica,c<ym wypelniasz srodek.Domyslam sie ,ze narzuta jest grubsza.Planuje uszyc cos na nasze lozko,bo nic nie moge znalesc w sklepach.Zdaje sobie sprawe,ze roboty do ch... bo narzute w wielkosci 2,40 na 2,20 pewnie bede szyla lata haha.Ale co mi tam sprubuje.No i napewno nie wyjdzie mi tak idealna jak twoja. Pozdrawiam cieplo.Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam, widziałam, zachwycałam...się:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za tak miłe przyjęcie mojego nowego bloga. Sukcesywnei bedę go uzupełniała swoimi pracami. Bo tduzo tego się nazbierało:)

    Aniu - napisałam maila do Ciebie

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)