poniedziałek, 6 grudnia 2010

Coraz bliżej święta :)


Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta ...
Na łamach Waszych blogów już je czuć, a u mnie niekoniecznie. Od prawie 1,5 tyg. byłam gościem w domu. Ze szkolenia na szkolenie, nawet nie opłacało się przepakowywać walizki . Ale  jestem już w domku i już nigdzie nie wyjeżdżam.
Relacja ze szkoleń będzie innym razem :) 
Mam zamiar zrealizować  w tym tygodniu obiecane zaległe zamówienia i sobie zwyczajnie poleniuchować. 

A tymczasem, na szybko bo pora już późna pokazuję Wam co ostatnio wymodziłam z ozdób świątecznych i nie tylko.
Część obfocona tuż przed wyjazdem kiedy jeszcze nie było śniegu, a część dzisiaj - korzystając z uroków słonecznego dzionka
Jednak to prawda, ze kolor czerwony to typowy kolor świąt Bożego Narodzenia. A jak jest to na dodatek szalenie modna kratka to już wogóle super.
Krateczkę zdobyłam i uszyłam trochę ozdób, które zawisną na mojej choince.







I zdobyte Misiaki już jakiś czas temu  idealnie wpasują się w klimat mojej kraciastej choineczki :)
 Zaś choineczkami zainspirowałam się od Paulinki. Zapytałam grzecznie :)  -  pozwoliła "skopiować" pomysł 
I mam  :)
Będą zdobiły świąteczny kuchenny stół 




 a poszewki zdobyłam na pchlim :) też kraciaste

 i świąteczne puszeczki z motywem czerwieni wpadły w moje ręce przypadkiem, zakupiłam  2 komplety po czym stwierdziłam, że chyba przesadziłam i jeden z nich już znalazł nową Właścicielkę :)

 Woreczki szyję  wciąż hurtowo i namiętnie, nie mogąc w żaden sposób poprzestać na ich produkcji. Powstają różne, kraciaste, kwieciste, duże i małe, z podszewką i bez, słodkie i typowo kobiece - po prostu takie jaki lubię.




w wersji  COUNTRY 
 i jeszcze jeden :)

Powstały ściereczki i łapki kuchenne - dla Gospodyni Domowej by umilić jej prace w kuchni, aby gotowanie stało się prawdziwa przyjemnością ( chyba sobie powinnam taki zestaw sprawić by pokochać gotowanie ;) hihi )





Jeśli macie ochotę  obejrzeć więcej zdjęć moich prac to zapraszam do mojego Magicznego Domu
Kolorowych  Snów Wam życzę :)

38 komentarzy:

  1. CUDOWNE!!!!

    Wszystkie Twoje "wytwory" chciałabym mieć:))))Są cudowne))) na tle tej zimy wyglądają bajecznie:)))))
    A może byś zaczęła sprzedawać te cudeńka???? Lub już je sprzedajesz to powiedz tylko gdzie?????

    Pozdrawiam Patti. Zapraszam na moje pierwsze Candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne. Serduszka, podusie i te woreczki są boskie.
    Cudowności.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No niesamowitości! Miło tak z rana popatrzeć na takie cudeńka - a łapki niepoparzałki najcudowniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta kratka....kto on niej nie marzy przed świętami:-)
    Wszystko śliczne ale te małe misie są the best!!! Moje serducho podbiły najbardziej.
    A z woreczkami to ja mam podobnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity urok ma czerwona krateczka. Wyczarowałaś z niej prześliczne ozdoby świąteczne, choinki, i woreczki, i inne przydasie kuchenne. Wszystko cudne i jak dużo!!! Brawo!! A takiego misia to chętnie adoptowałabym;)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana!! Wszystkie przepiękne w super świątecznym klimacie! Ta krateczka boska! Świetne ozdoby na choinkę, woreczki, komplety kuchenne, wszystko strasznie mi się podoba!! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne ozdoby, Twoja choinka ubrana w rekodzielo bedzie magiczna.
    Krateczke w tym roku i ja sobie upodobalam, a oatatnio uszylam obrus swiateczny rzecz jasna krateczkowy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje ozdoby są przepiękne. Choinkę będziesz miała bajkową. Mam nadzieję, że pochwalisz się nią. Krateczkę również uwielbiam, ale niestety dopiero niedawno takową zdobyłam i ozdabiać nią będę przyszłoroczną choinkę.
    Woreczki, podusie są cudowne. Ale o tym to już chyba wiesz.
    Gorąco ściska.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, ja uroczo u Ciebie i świątecznie! Ta kratka jest przesliczna i zawładnęła moim sercem...a komplet kuchenny?? Zakochałam się z miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mili - mimo tak wielu zajęć stworzyłaś jak zwykle cudne ozdoby:) Tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ozdoby świąteczne i inne wytworki Twoje :) Uwielbiam to połączenie kolorów i takie tkaniny :) Piękne są :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zazwyczaj nie przepadam za czerwonym to u Ciebie przygarnęłabym z chęcią wszystko. Szczególnie te maleńkie misiaczki...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy u Ciebie. Będę częściej zaglądać. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. No, kochana, u Ciebie nie mogło zabraknąć tej soczystej czerwieni i krateczki:) Pięknie jednym słowem. Mnie także urzekły te naturalne zestawienia. Dodam, że Ciapa jest nieziemska:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie... te krateczki, kwiateczki, koroneczki.... delikatnie i z wdziękiem. Lubię Twoje prace :))

    Ściskam mocno :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aura za oknem świetnie pasuje do prezentacji świątecznych cudeniek:)
    A te poduchy w krateczkę mniejszą i większą!!!! Cudowne!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności narobiłaś:)pięknie będziesz miała ubrany domek na święta:)))misie urocze:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dorotko, naprawdę cuda stworzyłaś:) ja mam teraz sezon na czerwienie i krateczki, wiec tym bardziej mi się wszystko podoba:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana,jak zawsze wszystko piękne!

    Te krateczki,kwiatuszki,serduszka woreczki-wiesz,że uwielbiam Twoje prace :)

    Ściskam.

    p.s.będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  20. pamiętam jak była moda na czerwone kuchnie... moja Mama taką miała, obowiązkowo czerwone kraciaste zasłonki, mnóstwo czerwonych dodatków (głównie plastykowych)... a później czerwień stała się niemodna, wręcz obciachowa (że użyję takiego stwierdzenia)... ale patrząc na Twoje krateczki, na piękne czerwone właśnie dodatki marzy mi się taka :)) bo pachnie ciastem drożdżowym i gorącym kakao :))) piękne to wszystko :)))
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę że same cudowności zrobiłaś i wszystkie z krateczką ;) To chyba jeden z najpiękniejszych motywów, obojętnie czy czerwona, czarna, różowa czy żółta, każda jest słodka.
    Kiedy miałaś czas na zrobienie tego wszystkiego??
    Śliczności same.

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekne ozdoby :) szkoda ze ja nie mam takich zdolnosci:( najchetnije wszsytkie zagarnelabym do siebie /kolorystycznie pasuja idealnie;)/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ tu przytulnie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przesadziłaś!!!!!!!!!!
    Mili kiedy Ty to wszystko produkujesz? :))) śliczności :) na prawdę podziwiam i idę oglądać dalej i zbierać szczenę z podłogi ;)
    co do krateczki to właśnie taką mam na zasłonkach i na stoliku - obrusik, w moim pokoiku, pokaże niedługo, zapraszam pod norweskie niebo, buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, nie dość że takie ładne to jeszcze ta powalająca ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurcze, ales natrzaskala tych cudow.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne wszystko,że aż trudno o faworyta.Po prostu wszystko bez wyjątku. Jeśli jeszcze pokazane w takim ładnym obiektywie to cóż więcej można powiedzieć. Gratuluę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja lubię przedświąteczną atmosferę, także na blogach. Dekoracje, aranżacje... W tym roku nastawiam się na klasyczną czerwień, więc łapczywie "połknęłam" tego posta.

    OdpowiedzUsuń
  29. kratki są urocze i te przeszycia serduszkowe - śliczne, choinki na patykach - obłędny pomysł, a woreczki jak zwykle - rewelacja! :o)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny koszyk rozmaitości bardzo podobaja mi sie miśki bedą ślicznie wyglądać na choince ,woreczki jak zwykle rewelacja podobaja mi sie te z motywem róż może dlatego że u mnie ich dość sporo i jestem zafascynowana tym motywem .
    pozdrawiam cieplutkow te zimne dni i pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudeńka! W misiach w krateczkę to się po prostu zakochałam!
    Ściskam Cie najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam :)

    przeczytalam duzo notek wstecz na Twoim blogu i musze powiedziec ze bardzo mnie urzekly zdjecia z kurpiowskich wystepow :) pochodze z Lomzy wiec bardzo milo mi sie to ogladalo. Ciesze sie ze napotkalam Twojego bloga.

    a poza tym chcialam Cie poinformowac ze
    Twoj piekny blog zostal zaprezentowany na The Bunny Attic w Znaleziskach w stylu English Country, Vintage and Shabby Chic



    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Krásný Blog a obdivuji nádherné šití!Přeji vám krásné vánoce!!!S pozdravem Soňa

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziekuje ci za odwiedziny na moim blogu, wykonujesz sliczne rzeczy, zycze sukcesow.

    Wesolych, Zdrowych Swiat Bozego Narodzenia , oraz Szczesliwego Nowego Roku 20011,
    zyczy, Wanda

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka Ty zdolna jesteś, Mili...! Jestem pod wrażeniem umiejętności, kolorów, estetyki i zdjęć..:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rany!!! Jakie wszystko cudne!!!!naprawdę jesteś niesamowita!!! Wszystko mi się podoba!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Miła Mili,
    dziękuję Ci,że zajrzałaś do mnie przed świętami:)
    ja na Twój blog zaglądam bardzo często:)
    Masz rację, i tak najbardziej cieszy mnie Lena,to że jest, a długo na nią czekaliśmy, jeszcze koncówka porodu była dramatyczna,najważniejsza jest Ona,żadne choinki,ale za rok! obiecuję sobie ustroić Dom choć w połowie tak pięknie jak Ty ustroiłaś swój:)
    Już dziś życzę Tobie i Twojej rodzinie Wesołych,Rodzinnych i Ciepłych Świąt:))
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)