niedziela, 6 lutego 2011

Bo dziś mam imieniny


i chociaż  ich raczej nie obchodzę . . .
 ale tym razem wyjątkowo, a co tam skoro już są ;) 

Zupełnie przypadkiem natknęłam się też w gazetce na znaczenie swojego imienia i idealnie pasuje ten opis do mojej osoby :)

Dorota -  Jest wyjątkowa. Nie tylko dlatego, że jej imię oznacza "dar bogów". Ma też wysokie aspiracje i nie zadowoli się tym, co reszta społeczeństwa. Jej patronem jest Uran, planeta rewolucjonistów i ludzi niespokojnego ducha. To on pcha Dorotę do przodu i nie pozwala spocząć na laurach. A miałaby na czym bo często osiąga sukces i fortunę. Tyle, że wcale jej na tym nie zależy. Najważniejsze są uczucia i to one dają jej napęd do działania. 
Osoby o tym imieniu kochają zmiany, podróże, przygody. 

A skoro imieniny , to i prezenty. Tym razem sprawiłam sobie sama  w postaci książek typowo babskich . Przecież w końcu jestem Kobietą, która czasami uwielbia poczytać te bzdurne rozreklamowane pozycje.
No bo niby czemu by  nie ;)

I z tej właśnie okazji wszystkim moim imienniczkom - Dorotkom życzę dużo uśmiechu, nie tylko w ten dzień :) 








A skoro o prezentach mowa  to chwalę się tym co ostatnio miałyście okazję podziwiać u Ateny. Jakiś czas temu Atenka zapragnęła stać się posiadaczką mojego białego koszyczka na pieczywo . I takim oto cudem nastąpiła wymianka. 
Kompletnie nie miałam pomysłu co chciałabym w zamian więc całkowicie zdałam się na nią, poza tym chyba chciałam mieć niespodziankę bo te najbardziej uwielbiam :)
Atenko - Anetko sprawiłaś mi wielką radość tymi swoimi dziełami. Twoje prace są naprawdę wykonane z wielką starannością , zaś do Twojego haftu krzyżykowego chylę mocno czoła.
Woreczek już znalazł  swoje miejsce w mojej kuchni (niebawem pokażę) , zaś serduszko i saszetka narazie wędrują po domku i wiszą to tu, to tam :) 
Raz jeszcze dziękuję bardzo za te misternie wykonane niespodzianki  i ściskam z całych sił Ciebie.



Życzę miłej niedzieli, 



45 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Dorotko Ci życzę :) a Tych cudownych atenkowych wyrobów cichutko zazdroszczę ;)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wymianke udana mialas:)piekne tulipanki;)
    pozdrawiam
    sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Dorotko !!!

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięĸne imię DOROTA.
    Życzę wszystiego co rozświetli Twoje życie wewnętrzne i zewnętrzne!
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Imieninowe uściski Kochana!!!!!
    Wymianka wyśmienita:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Naj!!! Ja rowniez imienin nie obchodze, ale wczoraj wyjatkowo "malzonek" upiekl mi ciasto i o ile mi zawsze wychodzi zakalec w tym piekarniku, to jemu wyszla piekna puszysta babka.Chyba juz zaczne obchodzic imieniny co roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze życzenia imienionowe!!! Przepiękne wiosenne tulipany! A Atenkowe dzieła godne pozazdroszczenia! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moc buziaków i uścisków kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to na Koncercie Życzeń mówiono - wszystkim solenizantom życzymy wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Moja imienniczko :) wszystkiego najlepszego :)Ja swoje imieniny obchodze w sierpniu :)Opis imienia znam i sie zgadzam :) piekna wymianka, zycze milego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotko, wszystkiego co najlepsze życzę! :)) Prezenty piękne, Anetka ma złote ręce, to prawda :)) Ale twój koszyczek też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to oczywiście WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego! radości :) i uśmiechu!

    a prezenty do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Dorotko, wszystkiego najlepszego w tym szczególnym dniu. Pozostań wierna sobie i chwytaj każda chwilę szczęścia jaka los zsyła. Ślę uściski i ciepłe myśli:)PS.koszyczek na chleb istotnie cudowny, nie dziwię się,że Anetce się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dorotko wszystkiego dobrego Ci życzę i wiele słonecznych dni;)
    Wymianka cudowna;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Celebruj ten dzień na ile się da :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego z okazji Imienin Dorotko!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdeczności Dorotko :)) prezenty piękne, choćby i nawet tzw. babskie czytadła ;-)

    Buziaki ode mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączam się do powyższych życzeń imieninowych. Dużo szczęścia i pogody ducha, a najwięcej zdrowia życzę!!! Z pozdrowieniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego Dorotko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najsłodszego:)

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi się Dorota zawsze kojarzy się z rosyjskim "do rota" (do ust) taka całuśna dziewczyna.
    I wszystkim całuśnym dziewczyną najlepsze życzenia z okazji imienin.
    Zdjęcia tulipanów super takie energetyczne

    OdpowiedzUsuń
  25. To tak jak moja mama też Dorota silna osobowość i bardzo pracowita.Wszystkiego najlepszego Dorotka szcześcia i dużo nowych pomysłów na dalsze znakomite prace twórcze.
    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  26. miłych imienin!:) też nie obchodzę tego dnia;) przepiękne tulipany..:) moje ukochane:)
    pozdrowienia!
    Justka

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego!
    A woreczkiem od Ateny jestem już dawno oczarowana (:
    Pozdrawiam
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  28. Dorotko i ja dolaczam sie do zyczen imieninowych, przede wszystkim zycze pomyslnych wiatrow na morzu wyzwan, sciskam Cie mocno.

    Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze te skromne prezenciki przypadly do gustu, dziekuje za wspaniala wymianke.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  29. naj, naj, naj....lepszego!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dorotko, ja wiem, że Ty jesteś wyjątkowa:))Wszystkiego, wszystkiego naj, naj:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana Dorotko wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i słoneczka w sercu a przede wszystkim nieskończonej weny twórczej !!!
    Twój koszyczek podziwiałam u Anetki jest cudny !!!
    Wspaniałe prezenciki dostałaś ;-)
    Pozdrawiam Aga
    Jak masz ochotę popatrzeć na krzyżykowe prace zapraszam do siebie na konkursowe głosowanie ;-)
    A

    OdpowiedzUsuń
  32. W dniu imienin wszystkiego dobrego Ci życzę, niech słoneczko zawsze oświetla Ci drogę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dorotko, wszystkiego dobrego dla Ciebie!
    Dziękuję za kopalnię pomysłów i inspiracji jakie znajduję u Ciebie.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego... Masz wspaniały blog... i piękne zdjęcia robisz... życzę Ci abyś nie ustawała w blogowaniu :)
    Cudną wymiankę z Ateną zrobiłyście :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dorotko,
    skoro nikt nie dał limitu na marzenia, to ja życzę Ci spełnienia wszystkich!!!
    Ja też sierpniowa jestem:)
    Wytwory Ateny już na zdjęciach robią wrażenie, na żywo chyba nie miałabym śmiałości macnąć tych cudów!
    No, ale to z tego samego powodu królisie mają dom na szafie:))
    Pozdrawiam Dorotko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wystawiając nosa znad bankowych papierów - chciałam Wam podziękować za przemiłe życzenia jakimi mnie obdarowałyście.

    Donoszę uprzejmie , że nie zamierzam przestać blogować, nawet o tym nie pomyślałam.
    Czekam tylko na to słoneczko, które obudzi we mnie uśpioną chęć do wszystkiego.

    A tymczasem życzę miłego poniedziałku. U mnie zapowiada się w pracy bardzo pracowicie

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdeczności dla Ciebie !
    Zauważyłam piękny dzbanek wśród tulipanów, chyba mam filiżanki z tego kompletu u siebie :)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego dobrego Mili:)

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja mam na druge Dorota:))cudne fotki z czerwonymi tulipanami i cudne prezenty niespodzianki otrzymałas;))popzdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję Kobietki za wszystkie życzenia .
    Dorota

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)