niedziela, 27 marca 2011

Słój ...

Zupełnie przypadkiem wpadł w moje ręce, naprawdę za grosze - 
stał w kącie - zakurzony, zapomniany, w sklepie do którego chyba nikt nie zagląda
- z napisem SŁÓJ NA OGÓRKI 

... I miał już wylądować na poddaszu i czekać na sezon ogórkowy, gdy przypadkiem znalazło się w nim całe "5litrów" koronek .
Zamieszkał sobie wobec tego tymczasowo na półce z książkami w towarzystwie innych  innych szkiełek.

... chyba mu tam całkiem dobrze 





W ramce od Paulinki również zamieszkał mały Lokator   :)




Zaś w Magicznym Domu pojawiło się kilka drobiazgów wykonanych przez mnie, 
- zapraszam serdecznie. 
Tam znajdziecie więcej zdjęć.




Słonecznej niedzieli Wam życzę Kochani 

Mili

37 komentarzy:

  1. Śliczny słój, dobrze ,że go pokazujesz bo szkoda taki skarb trzymać w ukryciu. Piękne koronki. A to malutkie serduszko i koroneczka na uchwycie od pokrywki są takie urocze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnnie, wspaniałe zastosowanie...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. :)piękny:)
    pozdrawiam cieplutko, buziaki dla Miłoszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny miałaś pomysł z tymi słojami. Ja mam jeden podobny i trzymam w nim szyszki, ale chyba zmienię sobie dekorację np. na świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taki właśnie słój czaję się od dawna:) Tylko za każdym razem gdy chcę nabyć okazuje się że został już tylko mniejszy :> Może w tym roku wreszcie się uda???

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, bardzo ładnie mu z koronkami :)
    Udany zakup.

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko,bardzo dobrze,że nie zamknęłaś słoja na poddaszu :) Fajnie mu z tą zawartością w takim sąsiedztwie.
    Zdjęcie Miłoszka prześliczne,ramka się chowa,a właściwie za ramką chowa się sosjerka,czy dobrze zgaduje?

    Broszka i saszetki piękniutkie.

    Pozdrawiam ciepluteńko.Buziaki od Lenki dla Miłoszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Umieściłaś w słojach przepiękne skarby!!!!!! Pomysł godny naśladowania.....i chyba coś "zmałpuję" od Ciebie.....Dzięki za inspiracje.Pozdrawiam.danka-dumka

    OdpowiedzUsuń
  9. Słój ślicznie wygląda z koronkami,broszka i saszetki cudowne, a kto tam spogląda za zdjęcia,synuś? Śliczny,buziaczki dla Was
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez by mi sie przydal taki sloj, bo mam groch z kapusta w moich koronkach. Twoja wyglada bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słój świetny i pomysł na wykorzystanie super, koronki ładnie się w nim prezentują. Chyba jakiś czas temu w którymś sklepie typu 1001 drobiazgów też widziałam podobny, ale przeraził mnie jego rozmiar:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. sloiczek i cala reszta szklanych rzeczy wyglada swietnie:) wrecz idealnie;) maly lokator kochany:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Słój z koronkami wygłada świetnie!!!!
    I piękny mieszkaniec ślicznej rameczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super słój z koronkami
    aranżacje zresztą też:)
    pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  15. "5 l koronek" wyglada swietnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super koronki tak wyglądają u mnie też goszczą w słoiku !!!!Pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne te Twoje 5 litrów koronek!!!Bardzo mi sie podoba i pasuje do całości:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Koronki, koronki, koronki...zacielam sie ..wszystkie chce..pieknosci..pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny słój, uwielbiam takie szklane słoje, dzbany itp.!

    OdpowiedzUsuń
  20. Koronki, koroneczki też uwielbiam :)
    piękne zdjęcia.
    pozdrawiam cieplutko
    i zapraszam na mój raczkujący blog
    http://wranka.blogspot.com/
    ozdoby do włosów , wisiory, bibeloty...

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokaźne pięć litrów:) Całe zestawienie cieszy oczy. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Koronki w sloju pieknie sie prezentuja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy kwiatuszek na apaszce. Strasznie mi się podobają mi się zdjęcia. Piękne kompozycje z koronek w słojach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Marze o takim sloju od dawna, tylko jakos w mojej okolicy sklepow z takimi dobrociami brak :( No nic to.. za to podpatrzylam patent, ktory gleboko zapadl mi w serce, mianowicie malutkie serweteczki na uchwytach! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Słój piękny ale Twoje aranżacje i zdjęcia to normalnie mistrzostwo świata!!!
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie zagospodarowałaś słój.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny słój,a Twoje koronki jakby na niego czekały,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie to wszystko zaaranżowałaś :) Moje kolory :) Moje kształty :) Lubię to :) Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie wykorzystałaś słój. Z pewnością dużo lepiej prezentuje się z "litrami" cudnych koronek, niż litrami pysznych ogórków :)
    W końcu na ogóraski znajdzie się całe mnóstwo innych słoików.
    Aranżacja z koroneczka na uchwycie i małym słodkim serduszkiem UROCZA.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne te "ogórki", bardzo mi się podobają aranżacje, wysmakowane.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny słój , pasuje wspaniale do całej reszty ubrany w wspaniałe koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Słój - super, a z koronkami wygląda rewelacyjnie, aż żal zamieniać je na ogórki :)
    Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  33. Słoiczek tez chyba woli takie towarzystwo :-)
    Chociaż ogórki kiszone całkiem całkiem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Słój mnie się bardzo podoba. Muszę sprawić sobie coś podobnego. Takie dodatki do niego widziałam w pepco.

    ZAPRASZAM NA MOJE CANDY
    http://corazwiecejmnie.blogspot.com/2011/03/candy-z-okazji-pierwszego-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie ten słój się prezentuje, zwłaszcza w takim otoczeniu kolorystycznym :)
    Ja mam o wiele mniejszy cały z guziczkami, kolorowo i energetycznie :)

    Ale... zastanawiałam się czy to napisać, żebyś się czasem nie obraziła - ale napiszę - szkoda mi troszkę Miłoszka :) Jakoś tak dziwnie go wykadrowałaś, albo za mało mu obcięłaś albo za dużo - moim zdaniem oczywiście :)

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  36. kawał solidnego i pięknego słoja :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)