środa, 12 grudnia 2012

Mikołajka zaprasza


Kochani
Dzięki zaproszeniu Asi, twórczyni magazynu internetowego GREEN CANOE STYLE  do udziału w   świąteczno- zimowym wydaniu magazynu, miałam możliwość zaprezentowania Wam mojej pracowni MAGICZNY DOM , w której powstają wszelakie tekstylia domowe.

W magazynie GC STYLE ZIMA 2012/4  , też znajdziecie  moje DIY na serduszko - bombkę, serce z aplikacją i na laskę mikołajową. To naprawdę nic trudnego.

A wszystko to znajdziecie na stronach  92 - 97
O pracowni poczytacie na stronach - 154 - 155


Zapraszam Was serdecznie do zapoznania się z magazynem GREEN CANOE STYLE ZIMA 2012/4(klik)

www.fotobracia.pl

A jeśli będziecie czuć niedosyt zapraszam mojego bloga Magiczny Dom gdzie pokażę moją pracownię od "zaplecza"

Poniżej mała zapowiedź tego co będzie.




Dobrej nocy Kochani

Mili

44 komentarze:

  1. Wszyscy maja 'pracownie',a w tych "pracowniach" wszyscy tworza to samo....smiechu warte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to łatwo byc pozornie Anonimowym w sieci :) Zabawne, ale pamietajmy że nie jesteśmy Anonimowi, pozostawiamy zawsze po sobie ślad.

      Śmiej się Anonimowy - proszę bardzo.

      Usuń
    2. To po co Anonim zagląda?? skoro wie, że będzie to samo??

      Usuń
  2. Oglądałam GC i bardzo mi się podobało- czekam na dalszy ciąg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, będize jeszcze dzisiaj na moim drugim blogu http://magicznydom.blogspot.com/

      buziaki

      Usuń
  3. Gratulaje:) Już obejrzałam i barzo mi się podoba.
    Poza tym: masz bardzo profesjonalny strój do mikołajkowych prac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorem wpasowałam się w nastrój świąteczny idealnie - masz rację :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Moje Gratulacje!! W zasadzie to dzięki GC Cię znalazłam :) Twoje prace są wyjatkowe - buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za odwiedziny. Pozwolisz, że i ja do Ciebie wpadnę w odwidziny?
      Po "linku" do kłębka :)

      dobrej nocki

      Usuń
  5. widziałam, widziałam i zazdroszczę przede wszystkim pracowni, bo u mnie miejsca tak malutko i narzędzi brak by coś fajnego stworzyć, ale taką Laseczkę chcę uszyć, tylko powiedz mi jak odwrócić zgrabnie materiał na prawą stronę?
    podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kseniu
      poczekasz do jutra? Jutro wrzucę kursik laseczki dO MAGICZNEGO DOMU :)

      Usuń
  6. Gartuluję !
    pieknie tam u Ciebie :))
    a ten "anonim" pewnie Ci zazdrosci"..
    lecę do magicznego domu...
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam pięknie :) ciasno jak diabli no i stołem muszę kuchennym z potrawami się dzielić :)
      i Rodzina czasami "gdera", że znów przejść nie można ;)

      Usuń
  7. :)) świetnie!!:))) cieszę się Mili, że można Cię znaleźć w tylu miejscach, że Twoje prace trafiają do serc ;))) Gratuluję i trzymam za Ciebie kciuki Kochana ;))**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ja zawsze staram się by moje prace były dobrze wykonane, pewnie sa jakieś niedociągnięcia, ale wychodze z zalożenia by robic to dobrze. Ja jestem zadowolona, wkładam w to swoje serce i to chyba jest bardzo ważne w tym co się robi. Szyję od wielu wielu lat i nie zamierzam przestać :)

      buziaki

      Usuń
  8. piekne prace uwielbiam twoj blog, wiec tym bardziej bede czestym gosciem w magicznym domu:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj zawsze wtedy, kiedy masz tylko na to ochotę. Zapraszam.

      Usuń
  9. czytałam, oglądałam i się zachwycałam :) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  10. Tk, tak widziałam i podziwiałam wszystkie piękne cudeńka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super masz pracownię. Tyle w niech pięknych rzeczy, ze chętnie bym tam pobuszowałą:) I Twoje Ciapki są śliczne!
    Ściskam przedświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko
      pracownia ciasna ale własna i maszyna wręcz wrosła w nią na stałe :) Wszyscy się przyzwyczaili i tak narazie MUSI być.

      Musimu zorganizować jakieś rendez-vous tym naszym skrzato - ciapom. Byłaby niezła imprezka :)

      buziaki

      Usuń
  12. cudnie u Ciebie !!! podziwiam od dawna :)

    Mili Kochana zdradź mi sekret - gdzie mogę zakupić taki biało-czerwony sznurek ? bo jak dotąd moje poszukiwania na nic się nie zdały :(

    pozdrawiam serdecznie
    gina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gino
      wpisz sobie w allegro hasło - sznurek wędliniarski, wyskoczą rózne kolory :)

      Cieszę się, że lubisz do mnie zagladać.

      ściskam

      Usuń
  13. Super:) Musze zajrzeć do magazynu, zainspiruje się pewnie że ho ho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnóstwo w tym magazynie jest cukiereczków do schrupania. Można oczka nacieszyć :)

      Usuń
  14. Mili gratulacje! Bardzo fajny warsztat, bo rzeczy to wiesz że cudne tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi
      lubię lubię lubię !!!!

      buziaki

      Usuń
  15. Swietna pracownia a te ozdoby na "badylach" piekne:D
    No i gratulacje:D
    Pozdrawiam i życzę spokojnych i pełnych miłości świąt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o ozdobach na badylach jeszcze będzie :)

      Usuń
  16. A dla mnie nie jest to to samo,bo każde serduszko,każdy elf,
    czy inna rzecz uszyta rękami Mili czy kogoś innego "szyjącego to samo" będzie inna.
    Echhh ludzka zazdrość nie zna granic.
    Piękny warsztat pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio ja wychodzę z założenia, że robię to co lubię i prawo do tego mam, tak samo jak i inne szyjące osoby. Jeśli komuś się to nie podoba, albo razi go to, że blogowych kilka koleżanek szyje "to samo" to niech nie zagląda. Ot wszystko.
      Ja np. nie zaglądałabym tylko po to by napisać komentarz, bo by mi było zwyczajnie szkoda szkoda czasu, który wolałbym przeznaczyć na coś o wiele bardziej przyjemnego.

      Cieszę się bardzo, ze moja PRACOWNIA :) podoba sie Tobie :)

      Usuń
  17. byłam widziałam i gratuluję :)

    uuuuuu a w pracowni porządek :) tak jest zawsze czy tylko do zdjęcia ??????? bo u mnie bajzel !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu w chwili "wielkiego tworzenia" jest różnie z tym porządkiem, ale genaralnie wszystko zgrabnie ułożone jest na kupkach. Poza tym jedną wielką kuchenną szufladę przeznaczyłam na swoje szmatki.

      Usuń
  18. Dorotko, nawet nie wiem, że spełniłaś jedno z moich marzeń :) Uwielbia zaglądać do domów i miałam ochotę choć na chwilkę, choć przez okno zerknąć do Ciebie :) A przy okazji zobaczyłam Ciebie przy maszynie. Marzenia się spełniają... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, a Ty wiesz, że i ja uwielbiam zaglądać do domów. Szczególnie przez okna - do tych starych chatek :)
      Jakoś nigdy tak swojego domku nie pokazuję z szerszej perspektywy, zazwyczaj skupam się na detalach :) ale cieszę się, ze pojawienie mojej osoby sprawiło Tobie radość.

      buziaki

      Usuń
  19. Czesc Mikolajko! Gratulueje udzialu w tym swiatecznym wydaniu. Magazyn ogladniety i przeczytany od deski do deski :) A zaraz lece do Magicznego Domu.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołajka wita Mikołajkę :)
      Anetko pomysł na Twoje rożki napewno ściągnę, bo mam pewien plan :)

      buziaki

      Usuń
  20. Widziałam, gratuluję:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było przy tej okazji mnóstwo fajnej zabawy :)

      Usuń
  21. :)
    Witaj! Dobrze CI w ten Mikolajkowej czapusi:))!!!!
    Pieknie ozdobilas te galazki!!!
    LG Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam mnóstwo wątpliwości co do tej Mikołajkowej czapuni :)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. Widziałam w GC Ciebia i Twoją pracownię, ale czytanie jeszcze przede mną, niedosyt czuję więc zmykam na Twój drugi blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko zapraszam , tam jest więcej zdjęć i takie małe co nieco o tej mojej pracowni :)

      Usuń
  23. Cieszę sie ze jest ten blogowy siwat i takie osoby jak Ty i wiele innych tez kreatywnych i zdolnych kobietek..Podziwiam umiejetnosci.U mnie w notesiku wnętrzarskim jesteś wpisana pod literka M-Mili szyje super poduchy na krzesła::))ktore bym chciala miec u siebie w domu:) Moze po nowym roku:)
    Magic kitchen:) -super:)UMIEJETNOSCI ZAZDROSZCZE:)ech

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)