czwartek, 24 stycznia 2013

Odrobina luksusu


Dawno temu otrzymałam w prezencie  turkusową zawieszkę. Bardzo mi się podobał jej kształt i wykonanie,  jednak kolory kompletnie do mnie nie przemawiały. Ładnie zapakowałam i schowałam  na "inne" czasy :)
Zupełnie niechcący natknęłam się na nią wiele tygodni temu i wtedy od razu wiedziałam -  chcę zrobić własnoręcznie dekoracyjną zawieszkę. Niby nic trudnego, bo przecież szyję LAWENDOWE KWIATKI  (zawieszki) więc i z taką sobie poradzę - pomyślałam. Wymyśliłam kształt, wiedziałam z czego będzie chwościk ale brakowało mi pomysłu z jakiej tkaniny uszyć tą zawieszkę. Tu zaś  z pomocą przyszła jak zawsze niezawodna  Paulinka (z bloga home my place :)


I tak podczas mojego (nie)kreatywnego tygodnia powstała zawieszka w stylu GLAMOUR.
Elegancka, 
z lekka luksusowa
 i przyciągająca mój wzrok  ...bardzo :)
Mi się podoba , a Wam? (szczerze tylko proszę :)






20 komentarzy:

  1. Elegancka i delikatna, zdecydowanie bardziej w moim stylu. Jestem na tak.
    Pozdrawiam, Beata
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, zawieszki to całkowicie nie moja bajka- moze "jeszcze nie moja" i muszę do tego dorosnąc- ale Twoja jest świetna- rzeczywiście bardzo elegancka - super wygladaja te koralikowe dodatki.
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  3. (Nie)kreatywny tydzień stał stał się jednak bardzo kreatywny, bo zawieszka jest śliczna i faktycznie przyciąga uwagę. Mi się podoba :)
    pozdrowionka I.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba,bardzo ladna i ciekawe wykonanie:)))
    Szczerze:))))
    Pozdrawiam cieplutko,
    Tysia,mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie czerni ze srebrem , zawsze mi się podoba-takie eleganckie, a sama zawieszka, myślę że świetnie wkomponowała się charakterem do Twojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam uwielbiam wszelakie dyndaki :) Bardzo mi się podoba Twój :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta turkusowa cudna - moje klimaty :) a twoja klasyczna - pasuje do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zawieszka elegancka.
    Ale turkusowa też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest, bardzo elegancka. Ja to dodałabym nawet jeszcze trochę więcej tych błyskotek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegantka z niej, bardzo fajnie Ci wyszla. No i chwościk swietnie wykombinowlas :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszka ma świetną kolorystykę, ale jedyne co mi się w niej nie podoba, to ten czarny romb z kuleczkami. To znaczy, on sam w sobie nie jest złym pomysłem, ale wygląda trochę jak nie dokończony. Może gdyby był bardziej zdobny, może brzegiem jakoś wykończony. Szczerze.
    Ale całość to świetna inicjatywa, gratuluję i pozdrawiam ciepło.

    W.

    OdpowiedzUsuń
  12. i wyszło bardzo glamour zawieszka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że moja zawieszka znalazła uznanie.
    To taki prototyp i wszelkie uwagi są naprawdę mile widziane.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam dobrej nocy
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy pomysł - myślę, ze będzie pasowała do wielu strojów, a na pewno będzie oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawieszka bardzo elegancka! Szczególnie ten chwościk z koralików cudny! Super wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. jest boska!!!:))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, aksamit jest taki szlachetny...

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)