wtorek, 30 września 2014

Drobiazg dla Was

Hej hej
nadajemy z domu.
Chorujemy właściwie już kilka dni, ale od dzisiaj jesteśmy w swoich 4kątach. Czas się wykurować i tyle. Zwolnienie lekarskie też ma swoje plusy :) Dziecko pozbędzie się infekcji, a Matka też troszkę odsapnie, bo ostatnio  jakaś niemoc i ją ogarnęła  ;)

Trochę jeszcze nie możemy odnaleźć się w tej sytuacji, bo dzisiejszy dzień był od rana w biegu: praca, dom, przychodnia, apteka, szkoła , zakupy, praca i w końcu kanapa :)  M najedzony, naszprycowany lekami, pod kocykiem bajeczkę ogląda, a ja w końcu mogę powiedzieć DZIEŃ DOBRY  i kawy się napić (z pianką a co tam :)

Lubicie lawendę?
Jeśli tak to zupełnie bez okazji chciałam Wam podarować  dwa serducha lawendowe ( HAND MADE by MAGICZNY DOM ) - bo mam humor dobry i tyle. Zapisujcie się do czwartku do 18.00  pod tym postem.
Ja zaś lecę rosołek na gardełko gotować :) i w międzyczasie na WESTWING  na zakupy lecę  bo coś fajnego  wypatrzyłam.
Miłego popołudnia Wam życzę  :)




29 komentarzy:

  1. Miłego dnia! ... i zdrówka dla Małego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A chętnie przygarnę serduszka, a Małemu zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka życzę i chętnie serduszka przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrówka Kochana , a serducha zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka !!!!!!!!!! serducha cudne więc zapisuje się do zabawy
    pozdrawiam słonecznie
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby rosołek pomógł:) Twoich serduszek nigdy za wiele!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowia!!! my też na chorobowym, więc witaj w klubie:)
    na serduszko tez chętna jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to przede wszystkim zdrówka życzę !
    Na serducha z chęcią się zapiszę bo nie posiadam własnej lawendy żeby sobie takie saszetki zapachowe zrobić a bardzo bym takowe chciała :)
    Buziaczki!
    P.s. Ciekawe co tam wypatrzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O chętnie, chętnie - serduszka przepiękne :) Zdrówka i porządnego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również zapisuję się w kolejkę:)
    Zdrówka i wypoczynku :).
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia życzę i również ustawiam się w koljce po piękne lawendowe serduszka...
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka! To ja też zapisuję się w kolejce do tych lawendowych serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę zdrowia i odpoczynku dla mamy!
    serduszka piękne, ale tym razem nie będę robić konkurencji ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh prześliczne! Idealnie mi się takie dekoracje kojarzą z czymś w stylu "Śniadanie u Tiffaniego" . Pozdrawiam i inspiracji życzę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę zdrówka! A kawa z pianką musi być :)))
    I westwing uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też, ja też w kolejeczce :)
    zdrówka i miłego dnia
    ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. a jeszcze poproszę o info, skąd ten cudny wazon? może to popularne coś, ale ja ostatnio zacofana w nowinkach jestem i po sklepach nie chodzę, więc chętnie się dowiem, skąd zacz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dorotko ;)
    zdrówka dla Was :)
    u nas też sezon przeziębień uważam za otwarty... choć po tygodniu bezsensownego brania leków okazało się, że to alergia na coś co jest teraz w powietrzu... teraz Staś zażywa "magiczne" kropelki i czekamy na efekt...
    i grzecznie ustawiam siew kolejce po te cudne serducha :)
    pozdrawiam
    i proszę o więcej kadrów nowego domku ;))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Aniu co za czas wszyscy na około chorują, każdy kaszle dychra i ledwo żyje. Jeśli chodzi o alergię to ja też mam - odczulam się już 3 rok - jest poprawa :)
      Kuchnia już skończona więc pewnie pokaże z szerszej perspektywy niebawem :)
      buziaki

      Usuń
    2. qrcze gdzie się człowiek obejrzy to alergia :(( już chyba wszystko nam szkodzi... a co najgorsze, że często rodzice przyprowadzają do przedszkola zasmarkane dzieci i jedno od drugiego łapie infekcję... choć z jednej strony rozumiem tych rodziców, bo nie mogą wciąż brać zwolnienia lekarskiego na "durny" katar, ale z drugiej strony chciałabym by moje dziecko nie miało styczności z chorymi i by było zdrowe... teraz z kolei muszę wszystkim tłumaczyć, że to nie przeziębienie tylko alergia ;))
      i nie napisałam wcześniej, iż przepiękne zdjęcia tych dalii :))) i same dalie też ;)))
      pozdrawiam i zdrówka życzę
      Ania

      Usuń
    3. Aniu no z tymi zakatarzonymi dzieciakami to prawda. Chore lub niedoleczone dzieciaki wciąż smarkają i zarażają te zdrowe, ale czasami rodzice muszą zostawić w przedszkolu bo jakby brali co 2 tyg zwolnienie- to kto by trzymał takiego pracownika. Sama to przerabiam właśnie. Siedzieliśmy tydzień w domu i myślisz, ze M wyzdrowiał- niestety NIE, ale co mam zrobić. Aż nie chcę myśleć jaka byłaby reakcja na kolejne tygodniowe zwolnienie :)
      Dalie uwielbiam - są piękne

      buziaki Aniu dla Ciebie i Stasia

      Usuń
  19. KOBIETKI
    DZIĘKUJEMY SERDECZNIE ZA ŻYCZENIA - ZDRÓWKO PÓKI CO MARNE, ALE MUSI BYĆ W KOŃCU LEPIEJ :)
    MIŁEGO DZIONKA WAM ŻYCZĘ

    OdpowiedzUsuń
  20. Duuużo zdrówka! Choć to jesienią nie łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny poczekacie jeszcze chwilkę z wynikami zabawy ?
    Do środy najpóźniej obiecuję podać kto wygra - jutro zrobimy szybkie losowanie z M :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hi !! your blog are fantastic !! you have a new follower from chile
    angelica

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)