środa, 4 listopada 2015

SKOŃCZYŁAM :) - MOŻNA OGLĄDAĆ ;)


Zanim zasiądę do szycia kolejnej partii kosmetyczek ( a trochę to potrwa  ;) , chwalę się Wam tymi, które ostatnio uszyłam.
Wymodziłam całe 13 sztuk, w standardowych wymiarach i trochę większe, mieszczące nawet zeszyt lub większy notes.
Jestem trochę od nich uzależniona , lubię je mieć w torebce, dzięki nim ogarniam tam swój bałagan  - a jest co ogarniać bo moja torebka mieści dosłownie wszystko :)

Wszystkie kosmetyczki które do tej pory uszyłam możecie zobaczyć na moim blogu MAGICZNY DOM 

zaś na TEJ stronie znajdziecie aktualnie dostępne kosmetyczki, które mogą być Wasze :)
Strona będzie na bieżąco aktualizowana.
Serdecznie zapraszam do oglądania :) 










17 komentarzy:

  1. Jak zwykle przepiękne! Moja faworytka to ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat jest prezentem dla Przyjaciółki ale będę miała taką też dostępną w przyszłym tygodniu.
      Ściskam

      Usuń
  2. Bardzo fajne i jeszcze zawieszki takie dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kosmetyczka z zawieszką to unikatowy egzemplarz :)

      Usuń
  3. Świetne są!! Tego brakuje w mojej torebce!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja do całego opisu dodam ,że posiadam torbę wykonana przez Dorotę ...używaną przez kilka lat, w ciągłym obiegu, przeszła nawet kilka turbulencji w pralce i nadal wygląda doskonale !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O JAAAA to musisz mieć już ją bardzo długo Kamilko :) normalnie nie pamiętam jak to nawet mogła być. Może ta z CATH KIDSTON? W każdym razie cieszę się, że mimo upływu czasu wciąż Tobie służy :)
      buziaki

      Usuń
  5. ooo ile ich jest :) wszystkie piękne, aż ciężko byłoby wybrać jedną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie ja w swojej szufladzie mam ich kilka i zależności od nastroju, potrzeby i kaprysu sobie zmieniam w torebce.
      Jak się okazało są świetne w podróży. :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)