piątek, 20 grudnia 2013

Zwolniłam ...

Witajcie Kochani
raz jeszcze chciałabym Wam podziękować za pamięć i życzenia urodzinowe. Cieszę się, że jeszcze o mnie pamiętacie, mimo, ze ostatnio zniknęłam z tego blogowego świata. Pewnie pomyślicie nie ja jedna i nie ostatnia :) 
Przyszedł taki czas, że musiałam - chciałam zwolnić, zająć się sobą i wszystkim co mnie otacza. To dla mnie taki przełomowy rok i może nie czas teraz na podsumowanie, to jednak stwierdzić muszę, że dla mnie to było wspaniały rok.
I kiedy był czas na to by zwyczajnie zasiąść z kubkiem kawy i polatać po necie, dowiedzieć się co w trawie piszczy na Waszych blogach, to gazetka i książka zdecydowanie  brała górę.
Jednak to właśnie tej wirtualnej przestrzeni, poznałam kilka wyjątkowych osób, które mimo tej mojej nieobecności zawsze są :) Dziękuję Wam za to , że jesteście mimo wszystko.
Po raz pierwszy w życiu nigdzie nie spieszę się, mam czas dla siebie, mam czas delektować się tym przedświątecznym czasem, a chwile z Synkiem są bezcenne.
Zwolniłam.
A przede mną dużo nowego, tego nieznanego i tego zaplanowanego.
I czuję że żyję , tak w pełni ...

Słonecznego w sercu piątku Wam życzę.
I like friday 

 *  *  *  
Mili









22 komentarze:

  1. Ups...przegapilam-wszystkiego naj!!!-choc po czasie)))
    Ciesze sie,ze ten rok byl dla Ciebie dobry), zycze Ci röwniez,zeby ten nastepny byl jeszcze lepszy!))
    Pozdrawiam i wesolych Swiat zycze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mili i bardzo dobrze, bo ten czas powinien być nieśpieszny!:)))
    gwiazdeczki cudne i jaka ładna sesja na zewnątrz:) bardzo mi się podoba
    nie pamiętam, czy składałam życzenia, jeśli nie to wszystkiego najlepszego dla Ciebie. Spełnienia najskrytszych marzeń i dużo dużo dobrego:) A przy okazji Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mili zdjęcia są przecudne, takie uwielbiam. Ja też doszłam do tego, że trzeba cieszyć się chwilami z dziećmi bo one nam dają tak naprawdę szczęście, tego tam nikt nie da, tylko trzeba to dostrzec a inni tego nie dostrzegają, a szkoda. A ja od siebie chciałam podziękować Ci Mili za ten spokój który bije przez monitor od Ciebie:), to człowieka wycisza i stopuje. A ostatnie zdanie które napisałam to nawet nie wiesz jak dużo daje dla drugiej osoby. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego piątku Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego piątku oraz weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie w pośpiechu tylko stres przynosi. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Bardzo lubię tu zajrzeć do Ciebie Dorotko:-)
    Dobrego i spokojnego łikendu przedświątecznego Ci życzę, Pozdrawiam serdecznie, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia i fajnie, że masz chwilę dla rodziny. Oby tak dalej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani to wciąż jest bardzo udany piątek, dostałam dzisiaj cudowną wiadomość, którą zechcę się z Wami podzielić ... poczekacie jeszcze chwileczkę ?
    a tymczasem życzę Wam z uśmiechem na ustach miłego wieczoru -

    I LIKE FRIDAY !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dobrze się domyślam :) Ale jeśli tak - to już gratuluję :) Wszelkiego dobra na nadchodzący rok i wspaniałych Świąt!

      Usuń
    2. O nie nie, to nie to co myślisz :)

      Tobie też wszystkiego dobrego życzę na ten nowy rok :)
      ściskam mocno

      Usuń
  10. Odpoczynek i zwolnienie tempa to balsam dla duszy i ciała - dobrze robisz!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu wiem wiem i wykorzystuję to maksymalnie.
      buziaki

      Usuń
  11. Dorotko,dziekuje Ci bardzo za życzenia. Ciesze się,ze pamiętałaś a jednoczesnie trochę mi wstyd,ze ja nie zdazyłam .. Dorotus, zycze Ci kochana spokojnych Świąt! Zyczę Ci spełnienia najskrytszych marzen,zdrowia i miłości.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś
      daj spokój. Ja w tym roku napisałam , bo miałam dużo czasu przedświątecznego :)
      buziaki

      Usuń
  12. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także na Nowy Rok 2014 dużo zdrowia, jak najwięcej czasu w rodzinnym gronie, spokoju, wytrwałości w prowadzeniu bloga i inspirowaniu nas obserwatorów. Miłości, przyjaciół, spełnienia dużych i małych marzeń. Życzę też dużo siły w przeciwstawieniu się pędowi i szaleństwu dzisiejszego świata i możliwości bycia, życia i pracy w zgodzie ze sobą. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Pozdrowienia i moc uścisków - Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila
      Bo najważniejsze w życiu to być sobą ...
      Tobie również życzę najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia, niech spełniają się wszystkie Twoje marzenia - te małe i duże :) Niech będzie to czas spędzony w gronie bliskich, których kochasz.
      Wszystkiego dobrego

      Usuń
  13. Koleżanko Droga!!!!!
    Znam Ci Tylko ja...Czy to nie dziwne, że pisze do Ciebie osoba, której nigdy nie poznałaś, ba, nie widziałas nawet....Pewnie takie listy często dostajesz....Taka idea bloga w sumie jest....Ja Cię znam z bloga, zaglądam, czytuję, podziwiam, śmieję się, wzruszam się czasami łezka sie zakęci...Życzę Wszystkiego najlepszego na te zbiliżające się święta: miłości, zdrowia, optymizmu, żebyś zawsze miałą siłę taka jak masz teraz. Z Twojej siły czerpią inni...Pozdrawiam. Z serca przesyłam życzenia. Bezblogowa podczytywaczka Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu
      dziękuję za tyle ciepłych słów i cieszę się, że gdzieś tam w oddali jesteś, chętnie zaglądasz, czytasz ... To właśnie dla takich osób jak Ty chętnie zasiadam i piszę - ostatnio rzadziej bo są priorytety i priorytety :)
      Ja również życzę Tobie na te święta dużo wewnętrznego spokoju, pogody w sercu i codziennej zwykłej prostej miłości - bo taka buduje nasze życie
      Ściskam Cię mocno
      Mili

      Usuń
  14. Radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia !

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Mili, dziekuję za życzenia, bardzo serdecznie życzę Wam również tego co najradośniejsze, najczulsze, najpiękniejsze...cudowny post, szczęśliwy, życzę tak wspaniałego jak ten i Nowego Roku. Magda Jenouvelle

    OdpowiedzUsuń
  16. Mili, nádherné hvězdičky .... Marki

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)