niedziela, 5 stycznia 2020

Czasami cisza i spokój nie niosą dobrych wieści


Miałam postanowienie, że w Nowy 2020 Rok wejdę z uśmiechem na twarzy, odsunę od siebie wszelkie złe myśli i sytuacje jakie towarzyszyły mi w ostatnim kwartale 2019 roku. Na podstarzałych kartkach papieru wyrzuciłam z siebie co mi na sercu leżało w ramach manifestu i chciałam się z Wami podzielić pewnymi swoimi przemyśleniami. 
Podczas gdy ja rozkminiałam ludzkie zachowania, poddając je różnym testom i  wrzucając do szufladek, których nie miałam zamiaru już nigdy otwierać -  1 stycznia 2020 roku przyszła wiadomość - wiadomość której  liczyłam że nie otrzymam już nigdy. Jednak ta ostatnia cisza nie wróżyła najlepiej i bardzo mnie martwiła :(




Wiele lat temu (w roku 2010) Syn naszych znajomych z Ostrołęki poważnie zachorował. Niektórzy z Was, którzy jesteście ze mną od lat na blogu znacie historię małego Antka i to jak zmagał się z chorobą. Być może niektórzy z Was znacie ich sytuację prywatnie....  I kiedy już wszystko było na dobrej drodze bo guz nie dawał znać o sobie - nastąpił po latach nawrót choroby.
Antoś ma glejaka  skrzyżowania nerwów wzrokowych.
:(




Dokładnie 1 stycznia 2020 roku Tata Antosia (z zamiłowania fotograf) opublikował na swojej   stronie internetowej poruszający wpis, z prośbą o pomoc.

Kochani ... ja wiem trochę więcej aniżeli możecie wyczytać z mojego posta ale nie zostałam upoważniona na ten moment do tego aby mówić o szczegółach. Powiem Wam tylko, że stan zdrowia jest poważny a operacja jest konieczna. W tym roku Antoś skończy 12 lat (jest rówieśnikiem mojego M)  i chciałby jak inne dzieci cieszyć się urokami dzieciństwa.

Jeśli możecie udostępnijcie ten apel na swoich stronach, podeślijcie link znajomym, przekażcie 1 % podatku lub jeśli możecie wesprzyjcie darowizną aby Antoś miał szansę na wygranie tej wieloletniej walki o zdrowie.

Pozwólcie że Wam opublikuję wpis Marcina - Taty Antka, jaki umieścił na swoich stronach

https://www.facebook.com/m.ant00n 

https://www.facebook.com/fotoaktywny 

http://fotoaktywny.com
 
"Nasz Syn potrzebuje Twojej pomocy!!!

Walka z chorobą Antosia rozpoczęła się w 2010 roku. Operacja i chemioterapia glejaka skrzyżowania nerwów wzrokowych uśpiły guza na 8 lat. Niestety w 2018 roku doszło do wznowy. Roczna chemioterapia nie przyniosła oczekiwanego efektu i Antka czeka kolejna operacja. Rehabilitacja i liczne specjalistyczne konsultacje generują dodatkowe koszty. Dlatego będziemy wdzięczni za każdą najmniejszą pomoc w ich pokryciu – pomoc w codziennej walce z chorobą naszego Dziecka!
DZIĘKUJEMY 👍 !!!


1% podatku:
KRS: 0000249753
cel szczegółowy: ANTONI ANTOŚKIEWICZ

darowizny:
FUNDACJA "NASZE DZIECI" PRZY KL. ONKOLOGII W INSTYTUCIE "POMNIK - CENTRUM ZDROWIA DZIECKA" Al. Dzieci Polskich 20 lok. A120, 04-730 Warszawa numer konta: 76 1240 1109 1111 0010 1163 7630 tytułem: ANTONI ANTOŚKIEWICZ
wpłaty zagraniczne:
SWIFT CODE (BIC): PKOPPLPW
IBAN: PL 76 1240 1109 1111 0010 1163 7630
tytułem: ANTONI ANTOŚKIEWICZ

#1procent #onkologia #cancer #pomocdlaantosia #czd #naszedzieci #kawaleknieba #darowizna #podatek #jedenprocentpodatku #neurochirurgia #ostrołęka #warszawa #centrumzdrowiadziecka #fotografia #fundacja #chemioterapia #operacja #glejak #nerwywzrokowe "





6 komentarzy:

  1. Tak! Pamiętam historię Antosia. To bardzo smutna wiadomość. Trzymam kciuki za powodzenie w walce z chorobą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wierzymy bardzo że ta walka dobrze się skończy, nie mniej jednak to niewyobrażalny dramat Rodziny i bliskich, którzy walczą i ta niewiele od nich samych zależy.

      Usuń
  2. Hej. Zostaliśmy zakwalifikowani do operacji w Tubingen i czekamy na kosztorys. Lada dzień uruchomiona zostanie akcja na siepomaga.pl żeby zebrać odpowiednią kwotę na operację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super, to naprawdę dobra wiadomość !!!! Do usłyszenia

      Usuń
  3. Piękne - zapraszam tez na mojego bloga https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Do you understand there is a 12 word sentence you can say to your partner... that will induce intense feelings of love and instinctual appeal to you deep within his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, please and protect you with his entire heart...

    12 Words That Trigger A Man's Desire Response

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will make him try better than before to build your relationship stronger.

    Matter of fact, triggering this powerful instinct is so essential to getting the best ever relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll immediately find him open his soul and mind to you in a way he never experienced before and he'll see you as the only woman in the galaxy who has ever truly attracted him.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)