niedziela, 9 lutego 2020

Czas znowu na randkę :)


 Miałam taki czas że bardzo byłam pochłonięta szyciem, umówmy się, ze była taka potrzeba, ponadto bardzo lubię, To była też taka odskocznia od spraw jakie w ostatnim czasie bardzo zajmowały moją głowę. Bardzo zawadzały i ciężko było wyeliminować je z codziennego życia. Emocje opadły - baaa musiały i w sumie mówię: "niech się dzieje wola nieba" 😉 Szkoda zdrowia i nerwów. Mam lepsze zajęcia :)


Zatęskniłam za fotografowaniem. To co kiedyś sprawiało mi wielką radość zostało bardzo zepchnięte w najciemniejszy kąt. Stało się to chyba w momencie kiedy zamieniłam lustrzankę na bezluterkowaca, którego potraktowałam bardzo roboczo - czyli wyłącznie do fotografowania szytych przeze mnie kosmetyczek, toreb i zaczął służyć mi wyłącznie na wyjazdy. Lustrzanka poszła do kartona :)

Może nie mam super profesionalnego sprzętu, ale na moje amatorskie potrzeby wystarczający. 
Już od jakiegoś czasu bardzo tęskniłam za tym momentem kiedy znowu wezmę aparat do ręki tak na serio, nie żeby tą "kosmetyczkę obfocić czy ciuch na allegro" 😉 Wymyśliłam że obiektywy canona podepnę do body olympusa. Zgłębiłam temat jak to technicznie połączyć.  ... i kiedy mój Pen poszedł na randkę z Canonem i chyba im w duecie dobrze to jest szansa, że to ten moment ... 📷📷📷📷

Co z tego wyjdzie ? hmmm ... Na wszelki wypadek trzymajcie kciuki
😉




3 komentarze:

  1. No hej:) Widzę,że wróciłaś:)Randka udana,mam ten sam zestaw aparatow, więc będę musiała spróbować. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elisse musisz tylko kupić przejściówkę, jakbyś chciała sprawdzone namiary to pisz chętnie służę pomocą, bo inaczej nei podepniesz obiektywu canona do body olympusa.
      buziaki

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)