sobota, 21 stycznia 2023

Rok 2023 - rokiem zmiany.

 Obejrzałam kilka dni temu serial - mało ambitny, którego nie warto polecać dalej ;) jednak na koniec padło jedno ważne dla mnie zdanie - " ... przestań świętować dla innych, zacznij świętować dla siebie ..."

Dokładnie taki będzie mój rok. Przede mną sporo pracy - pracy którą chcę wykonać dla siebie. Najważniejsze to mieć świadomość, że jest to potrzebne aby osiągnąć wewnętrzny spokój. Zatem w końcu nadszedł czas na robienie tego  co zawsze odkładałam głęboko do szuflady, do czego nie chciałam się przyznać, albo uważałam też iż nie ma takiej potrzeby aby coś z tym zrobić. 

Samo powiedzenie TAK - to już połowa sukcesu, teraz czas wziąć resztę w swoje ręce i zacząć świętować dla siebie. 

Życzę Wam aby ten rok był dla Was łaskawy :)

Do szybkiego usłyszenia - Dorota




4 komentarze:

  1. Oby się udało to wszystko co masz w planach.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo uda się - bo już do tego dojrzałam. Tymczasem wracam tu na stare swoje śmieci bo jak zawsze powtarzam to jedyne miejsce w sieci, które darzę wielką sympatią. Będzie mydło i powidło, a przede wszystkim nieprofesjonalne zdjęcia , które kocham robić.
      Dobrego weekendu :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)