czwartek, 16 marca 2023

Vintage Shop

Myślę że nawet najnudniejsze miasta skrywają w swoich zakamarkach miejsca, w których poszukiwacze vintage perełek znajdą coś fajnego dla siebie.  Ja  w pobliskim miasteczku - niegdyś wojewódzkim - znam takie dwa miejsca - jedno należy do mojej koleżanki, zaś drugie  znajduje się w budynku po starym młynie (z tego właśnie młyna pochodzą dzisiejsze zdjęcia).  Niewykluczone że takich miejscówek jest więcej tylko ja o nich nie wiem. 

Ten vintage shop z nazwy wskazujący, że sprzedaje antyki i meble holenderskie znajduje się w rejonie, w którym przez wiele lat XX wieku tętniło miejskie życie - obok dawnego dworca PKS - w czasach kiedy w okolicy kwitł handel w lokalnych butikach - obecnie wypartych na rzecz galerii handlowych, które już nie cieszy się taką popularnością jak na początku.  Właściciel tego sklepu z antykami występował nawet w jednym z programów telewizyjnych "Łowcy skarbów, kto da więcej". 

Kilka rzeczy wpadło mi w oko, jednak Pani  która tam chyba pracuje skutecznie mnie spłoszyła chodząc krok w krok za mną i obserwując mnie jakbym mini torebuni chciała upchnąć stół z czterema krzesłami i miała wyjść niezauważona.  Jej oddech czułam na plecach. Wielka szkoda  bo miałam kilka upatrzonych perełek na oku. Ta mało komfortowa sytuacja nie zniechęciła mnie jednak aby zajrzeć tam ponownie.  

Samo miejsce niezwykle klimatyczne i urocze, idealne do różnorakich sesji zdjęciowych (podobno nawet były), ja z wielką przyjemnością widziałabym tam gdzieś w kącie małą kawiarenkę w takim vintage klimacie. Zakupy w takiej caffe oprawie były by prawdziwa ucztą dla ducha i finalnie dla portfela ;)

Gdyby nie wielki gabaryt lustra, a małe możliwości mojego Króla Lwa (auta) - lustro już wisiałoby w moim przedpokoju. Cena była naprawdę okazyjna ;( Więc ku pamięci  mam chociaż w nim zdjęcie ;)

dobrego dnia Kochani :)









8 komentarzy:

  1. Jakie piękne wnętrze! Faktycznie kawiarenka byłaby tam fajnym pomysłem. Bardzo mi się podoba zestawienie tego sufitu
    z żyrandolami. A pani sprzedawczyni może miała wcześniej jakieś złe doświadczenia albo chciała po prostu być pod ręką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu miejsce ma rzeczywiście klimatyczne bardzo, stare obdrapane ściany robią robotę i nawet pajęczyny w kącie były niezwykle urokliwe. Już dostałam burę, że u konkurecji pstrykam foty , zatem musze się zrehabilitować i obfocić teraz sklepik Koleżanki ;)
    Może i złych intencji Kobieta nie miała chodzą za mną krok w krok, jednak ja mam kiepskie wspomnienia z czasów kiedy pracowałam w sklepie z odzieżą i musiałam tak własnie chodzić za klientami. Od tamtego czasu bardzo mnie drażni to takie napastowanie. Od razu robię krok w tył ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że u mnie nie ma takich miejsc. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Kawiarnia w takim miejscu to byłoby coś! W okolicy mam podobne przybytki, chodź widzę że od kilku lat zmienił się ich charakter. W pierwszej kolejności przyjeżdżają łowcy antyków, a dopiero później rzucana jest reszta przebranego towaru. Nie mniej jednak, zawsze można coś wygrzebać.
    To lustro zdecydowanie pasowało bu do Waszego domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne miejsce, żałuje że w moim mieście takich nie ma! Ten klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry, cudowne miejsce. Co to za miasteczko? Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  7. Miejsce to wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moi rodzice niedawno zamieniali podobne meble do tych ze zdjęć na coś nowoczesnego - teraźniejszego, że tak powiem. Co ciekawe, po tych kilku miesiącach te nowe meble mają już pierwsze ubytki, a te stare do samego końca użytkowania prezentowały się idealnie. Szkoda, że producenci nie inwestują w jakość, tylko robią wszystko na ilość.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)