poniedziałek, 4 kwietnia 2016

MIGAWKI Z SYPIALNI


Mój dom powoli staje się taki jaki sobie kiedyś tam wymyśliłam i małymi kroczkami realizuję to co zaplanowałam.
Co nie zmienia faktu, że w tej chwili wprowadziłabym na etapie budowy kilka zmian. Mówią że pierwszy dom budujesz dla wroga, drugi dla sąsiada zaś trzeci dla siebie- no jakoś tak to leciało.
Nie znam właściwie osoby, która stawiając dom byłaby w 100% zadowolona gdy już w nim zamieszkała. Zawsze jest coś co chciałoby się zmienić lub wymienić :)

W każdym razie nie ma sensu już teraz zastanawiać się co by było gdybym zrobiła ta czy siak - trzeba udomowić to co się ma teraz :)



Sypialnia - to w tym roku jeden z domowych priorytetów. Po tym jak pojawiło się normalne w końcu łóżko - nabrała charakteru i na dobrą sprawę niewiele jej już potrzeba :)

Z wielką niecierpliwością czekam na ciepłe dni aby w końcu móc zająć się odnawianiem starych po Babci szafek nocnych. 

To mój taki kaprys - nie do końca przemyślany, ale jestem ciekawa co z tego wyjdzie i czy coś wyjdzie.

Właściwie na razie planuję - nie do końca wiedząc w jakim są stanie i czy gra jest warta świeczki.

Ale mam wizję - a to już połowa sukcesu :)

Zatem zostawiam Was z tymi moimi wstępnymi migawkami z sypialni i życzę Wam byście się nie przepracowały w tej gorączce przedświątecznej.

Pieczecie?
Sprzątacie?
 ... ?
Czy pracujecie i nie macie na to  czasu ?

Buziaki

D O R O T A 










7 komentarzy:

  1. nie tylko u mnie przy łożku jest cała sterta książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię czytać :) czyli pozytywny to nałóg :)

      Usuń
  2. O widzę stosiki koło łóżka. To cudny widok. I do tego zakladeczki różne :-D
    Ps poluje na takiego kwiatka :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać i zawsze czytam kilka książek naraz, w zależności od nastroju, potrzeby etc ... :)

      Usuń
  3. Dla mnie moja sypialnia jest najważniejsza w całym mieszkaniu. Spędzam w niej bardzo dużo czasu. Ostatnio postanowiłam zmienić swoje łóżko z IKEA na łóżko z palet. Chciałam coś nowego. Wszystko poszło sprawnie i tanio, tylko nie wiem dalej jaki materac najlepszy będzie do tego. Na razie zostawiłam stary, chyba jest za niski...

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)