niedziela, 16 czerwca 2019

MOJA DOMOWA OAZA


Uwielbiam to miejsce  i to bez dwóch zdań.
 ... MOJA PRACOWNIA ... tu szyję, to robię to co lubię i ciągle coś w niej zmieniam, przestawiam. i czasami sprzątam bo generalnie ogromny bałagan tu panuje zawsze.
Ten bałagan tworzy taki swoisty jej urok - widać, że to miejsce żyje i w nim się tworzy.
Szycie to moja pasja i jak już wiecie gdybym mogła cofnąć czas o jakieś dwadzieścia lat to teraz robiłabym to co kocham. Czasu niestety nie cofnę i cieszę się, że poza zawodową pracą mam te swoje pasje :)
Nie zawsze jednak mam ochotę na te ręczne robótki, bywają momenty kiedy przez dłuższy czas do niej nawet nie wchodzę ... nie zawsze jest ochota, czasami zasypuję się pytaniami : ale po co mi kolejna poszewka no poduszkę, czy też lniana torba? Ile można mieć tych skórzanych torebek i kosmetyczek? I czy te ubrania co mam to rzeczywiście opłaca się przerabiać? hmmm ...
Nie zawsze się coś opłaca i tak naprawdę nie potrzeba mi krocie torebek czy poszewek , jednakże ta radość z tego, że mogę i mnie to relaksuje jest najlepsza
 ... a na koniec ta satysfakcje własnoręcznie wykonanej i noszonej rzeczy jest "THE BEST"

Zostawiam Wam na koniec kilka kadrów z mojej domowej pracowni, zaś ja lecę kroić kolejną torebkę dla siebie :)
A wszystkie uszyte przeze mnie rzeczy znajdziecie  w  DomilkowejManufakturze











6 komentarzy:

  1. Jaka piękna ta Twoja pracownia. Bardzo twórczy klimat. A maszynę masz zarypistą. No i Wiesz, że Twoje kosmetyczki są cudowne :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reńka ta moja maszyna jest jak "mercedesik" klasy A , nie dość że robi swoje to i jeszcze ten VINTAGE jej klimat - a do tego jej warkot - niczym masz poczucie aktywnie spędzonego czasu przy krajzedze tnącej drzewo :) :) :)
      I nawet za to już ją uwielbiam - chociaż na początk mega mnie to irytowało :)

      buziaki

      Usuń
  2. Bardzo klimatyczne miejsce do pracy stworzyłaś ... aż chce się działać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @entomka dziękuję, nie ukrywam, że to moja prawdziwa odstresowująca mnie oaza :)

      Usuń
  3. Ja marzę o swojej pracowni , chyba już niedługo to się spełni. Nieład twórczy w pracowni jest jak najbardziej wskazany . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, żebyś widziała co się tam teraz dzieje, to już nawet nie twórczy nieład ale bałagan ... tak teraz to bałagan już tam powstał. Wszystko dlatego, że zaczęłaam kilka rzeczy naraz robić i zostawiałam :) To niec ogarnę dzisiaj, chociaż trochę :)
      ściskam D

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)