środa, 26 sierpnia 2020

Retrohouse, czyli moja szafa na VINTED

 Witajcie Dziewczyny

Wpadam do Was dzisiaj na szybko by donieść, że w końcu i mnie dopadła chęć wystawienia ubrań i innych akcesoriów z mojej szafy na  Vinted

Znajdziecie mnie tam jako: retrohouse

Staram się systematycznie dorzucać tam coś nowego z mojej garderoby jak również ubrania po moim Synu, z których chłopak już wyrósł.

Bardzo żałuję, że nie można tam wrzucać akcesoriów i tekstyliów do domu - bo tego też mam sporo i czas w końcu zrobić z tym również porządek - coś wymyślę i też dam Wam znać.

Na Vinted fajne jest to, że mimo ustawionej przeze mnie ceny - Wy możecie zaproponować zupełnie inną. Piszcie i pytajcie śmiało - dojdziemy do porozumienia :)

Serdecznie Was zapraszam na zakupy i czekam na Wasze propozycje cen. Ustalimy tak aby obie strony były zadowolone:)

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do na Vinted do  retrohouse


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)