niedziela, 1 listopada 2020

Droga

Każdy z nas ma swoją drogę, którą idzie od lat ... 
te drogi są "różne"  - proste lub bardziej zawiłe.
Każdy z nas ma swoją historię ... o której mówił lub nie,  może czasami nie było odpowiednich słuchaczy.
... 
Nie każdy stracił dziecko  ...
Ten drugi tego nie rozumie, to też szanuję - nie musi rozumieć.
Tego już nigdy nie przepracujesz, nie poukładasz w głowie, tego rozdziału nie zamkniesz jak książkę - nawet jeśli bardzo się starasz.
Nigdy już nie wszystko jest takie samo. Ty nigdy nie będziesz tym samym człowiekiem jakim byłaś/byłeś wcześniej pomimo wielkich starań.
Nie każdy człowiek toczy walkę ze samym sobą o każdy kolejny dzień , niektórym żyje się prosto.
...
Ostatni (ponad ) rok to był bardzo trudny czas ... czas walki i wielkiego heroizmu. 
Udało się wiele. Nie przypisuję sobie zasług, nie chcę pochwał ... pomogłam bardzo, wielkim kosztem własnego zdrowia, czasu ... jestem dumna z niej , nie z siebie ... Cieszę się bardzo, ależ to była adrenalina ...  Nie udało się też wiele na innych płaszczyznach,  bo kiedy adrenalina opadła -  dopadły "demony", których wcześniej nie spodziewałam się nawet poznać ...
. . .
Tu i teraz to taki mój czas, czas "o się dbanie".
Powoli,
małymi krokami
idę do przodu
Ostatnie miesiące - to czas wyborów, moich wyborów i nie tylko.
To czas też kiedy prawdziwych Przyjaciół przez duże "P" poznałam po drobnych gestach, zaś Ci, których przez lata nimi mianowałam  zawiedli  ... Nie mam żalu. Mam obraz rzeczywistości.
To nie jest smutne ... To po prostu "real life".
 
TAK, nie wyszłam na ulicę, nie protestuję,  nie krzyczę, nie mam znaczka błyskawicy na żadnym profilu społecznościowym ... ale całym sercem jestem z Wami Kobietami, chcę abyśmy My Kobiety miały możliwość  wyboru.
Ja od dłuższego czasu bardzo walczę o swój ...

fot. @domilkowydomek

 

5 komentarzy:

  1. Dorotka małymi krokami osiągniesz wiele, a najważniejsze spokoj i radosc. Życzę Ci tego całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo w tym Twojej zasługi 💖🧡💛❤💙💚💜

      Usuń
    2. Dużo w tym Twojej zasługi 💖🧡💛❤💙💚💜

      Usuń
  2. Tak, możliwość wyboru to najważniejsza sprawa dla każdego człowieka. Walczymy o słuszną sprawę. O wolność.
    Tzymaj się mocno i nie dawaj złym demonom. Pamiętaj, że kobieta to siła!!!

    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio o tej sile zapomniałam, to najgorszy czas w moim życiu. Nie daję się ale już jestem inną osobą aniżeli rok temu. Ten rok odkrył wszystkie moje słabości. Powoli staję na nogi, ale dochodzą inne problemy .... no samo życie ech.

    Mam inne spojrzenie na wiele dotychczasowych spraw i relacji. To wielki plus tej całej sytuacji :)

    Staram się robić to co lubię i odkrywam nowe pasje - to dodaje mi sił.

    buziaki Reniu

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)