środa, 23 czerwca 2010

Augustowskie noce


Augustowskie noce
Nad brzegami drzemiące,
Noce parne, gorące
Osłonięte przez mgłę.

Augustowskie noce
Zatopione w jeziorach,
Niepoznane do wczoraj -
Odnalazły dziś mnie . . . 
.
Maria Koterbska (Augustowskie noce)

 

Chyba nie ma osoby, która podczas pobytu w Augustowie nie zanuciłaby tej piosenki  choćby w myślach.   
Niecałe 2 tygodnie temu miałam przyjemność  spędzić tam 3 dni. Oczywiście cos za coś. W zamian za takie urokliwe widoki musiałam  codziennie  uczestniczyć w pewnych zajęciach szkoleniowych. Ale po szkoleniu był czas na przyjemności i te dla ducha i te dla ciała. Ja jak zwykle biegałam z aparatem starając się uwiecznić to co mnie w danej chwili wprawiało w zachwyt. Pewnie niektórzy patrzyli na mnie jak na wariatkę spacerującą z aparatem,  ale każdy cos tam lubi. Prawda?  ;)   
 Wieczorem tańce i karaoke i basen. Niestety nie byłam tak przewidująca i nie zabrałam ze sobą stroju kąpielowego, to jednak mimo wszystko w jacuzzi pomoczyłam sobie stopy patrząc z zazdrością na inne osoby, które oddawały się  rozkoszy hydromasażu.

  
                                                                                                                                widok na jezioro Białe

Z dala od domu tęskniąc po cichu za Miłkiem wypoczywałam. Na pewno    wyspałam się , i to bez  dwóch zdań i żaden komar bzyczący nie był mnie wstanie z tego snu wyrwać.   Jednak ten czas również spożytkowałam na robienie biżuterii –  to była bardzo dobra okazja by trochę podłubać.  Gdybyście miały ochotę obejrzeć zapraszam TU. 




Oglądając te foteczki z wypadu do Augustowa   (północno-wschodnia część Polski dla niewtajemniczonych)   po raz kolejny nastrajam się pozytywną energią, gdyż dokładnie w sobotę wyjeżdżam na upragniony i wyczekany od wielu miesięcy urlop dokładnie na Pojezierze Augustowskie.

Bieszczady musiałam odłożyć do szuflady  na jakiś czas niestety chociaż bardzo chciałam i nawet dzięki Waszej pomocy trafiłam na fajne miejsca.  Doszłam do wniosku, że podróżowanie z takim niecałym dwulatkiem kilkaset kilometrów i tyleeee  godzin to dopiero byłoby wyzwanie.  Więc  Bieszczady na razie pozostaną przeze mnie nieodkryte.

 
   

W pracy dopinam wszystkie sprawy na ostatni guzik i zmykam od tego zgiełku, ludzi, kredytów, spraw trudnych i mniej trudnych na pełne 2 tygodnie błogiego leniuchowania zaczynając własnie od Augustowskich jezior.
Słonecznej środy życzę wszystkim odwiedzającym
Dorota 



15 komentarzy:

  1. Cudnie tam !!! Zdjęcia bajeczne !!!

    Mili wspaniałego wypoczynku i pięknej pogody !!!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. :))))))) świetne zdjątka:)
    co za ranne ptaszki jesteście z Kasią:)))
    buziam słodko delektujac się herbatką póki dzieć nie wstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję odpoczywać na Mazurach i wiem ,że napewno tam wróce ....może za rok.

    Dziękuję za zdjęcia, które pomogły mi obudzić wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. W Augustowie bywałam kilkakrotnie wieki temu, kiedy jeszcze nie był tak wypieszczony, a stanowił bazę namiotową a w porywach wczasową.
    Na szczęście tam przyroda nie zmienia się :))
    Dziękuję za przywaołanie wspomnień :)) Zdjęcia bardzo nastrojowe :))

    Miłego odpoczynku - ładuj baterie i wracaj do nas :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! Piosenkę już sobie zanuciłam:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ tam pięknie.
    Nigdy nie byłam na Mazurach,kiedyś to nadrobię,bo Twoje zdjęcia zachęcają do tego i to bardzo!

    Buziaki i miłej pracy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku !
    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój tatko pochodzi z Mazur i do końca życia będę żałowała, że to on przyszedł za mamą, a nie mama poszła za nim...
    Dzisiaj zamiast mieszkać na nudnej opolszczyźnie, miałabym właśnie takie widoki :(
    Przepiękne zdjęcia, pełne nostalgii i romantyzmu.
    Wypoczywajcie Kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnego wypoczynku życzę i wracaj naładowana dobrą energią! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego wypoczynku Słonko!
    a paczuszka doszła już???
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Do wszystkich nieznajacych geografii:

    Help!!
    Ludzie, zmilujcie sie!!!
    Od kiedy to Augustow nalezy do Mazur??? Boze, noz sie w kieszeni otwiera, kiedy to slysze. To tak samo, jak powiedziec: Krakow to Slask.
    zal.
    riri

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogi Anonimie

    To że dziewczyny pomyliły sie to nie znaczy, ze musisz zaraz wyjeżdzac ze nauką geografi.
    Jeśli Twoim chobby jest bieganie po blogach i wytykanie ludziom ich błędów, pomyłek to zapraszam do siebie i poprawienia na czerwono moich błędów stylistyczno - ortograficznych. Zapeniam Cie że maiłabys co robić.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Riri,jak jest Ci tak żal,to wejdź sobie na żal.pl i używaj do woli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne fotki, klimatyczne.
    Podziwiam również Twoja śliczną biżuterie.
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie tu bajkowo.Jestem tu po raz pierwszy ale już wpisuję się do obserwatorów i zapraszam do siebie serdecznie

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)