czwartek, 10 marca 2011

Brak tematu - też temat


Ostatnio bardzo wypadłam z blogowego światka. Tak trochę przekornie na własne życzenie,  a może zwyczajnie tak wyszło. Dało się to zauważyć ponieważ przestałam "bywać" na Waszych blogach, przestałam pisać komentarze, a zamiast lekkich postów wrzucałam muzykę, wiersze i rzucałam trudnymi hasłami dającymi do myślenia nie jednej z Was. Ale z drugiej strony taką muzykę kocham słuchać, poezję wszelaką również,  marzyć potrafię bo przecież dzięki nim dostaję skrzydeł - chociaż się podobno nie spełniają ...
A może własnie dzięki takim postom  lepiej mnie poznajecie ...

Jednak w  końcu wyjrzało słoneczko zza chmurek, ogrzało swymi promykami całe moje 156cm wzrostu  i sprawiło, że zapałałam  chęcią do powrotu  - bo brakuje mi nowinek blogowych, ciekawych Waszych pomysłów i zdjęć , które cieszą moje oczy. 
Brakuje mi Was moje drogie czytelniczki i obserwatorki.
Bo znudziło mnie siedzenie "w kącie" i udawanie , że zniknęłam na dłużej.

I miało nie być już zimowych zdjeć, ale przypadkiem na pewien wyjazd zabrałam ze sobą aparat  - jak zwykle ;) 


Augustów, Jezioro Necko




Dobrej Nocki Kochani

18 komentarzy:

  1. wracaj Mili wracaj, a zimie daj kopa na pożegnanie ode mnie, bo u mnie jeszcze słoneczka nic a nic nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę Ci powiedzieć, że, choć nie wszystkie, marzenia się jednak spełniają, sama jestem tego dowodem, więc miej marzenia i wierz w ich spełnienie:-))
    a słońca u mnie w bród, zapraszam więc do Wielkopolski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy post jest cenny i na każdy czekam z niecierpliwością i ciekawością. Pozdrawiam i wielu natchnień życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie chcę już zimy, ale Twoje fotki są piękne1
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mili wracaj, wracaj i pokazuj nam Twoje piękne rzeczy:) A zdjęcia są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko, piękne zdjęcia.
    Wracaj kochana, bo smutno bez Twoich ślicznych fotek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko wracaj do nas szybko!!! i pisz jak najwięcej!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia piękne ale następne proszę o bardziej wiosenne;-))))) Myślę że zima już odeszła i teraz będzie ciepło i bardzo kolorowo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za jezioro Necko :))
    Tyle wspomnień przywołuje... Zimowych też ;))

    Mnie też mniej w blogowym świecie i doskonale rozumiem tych, co robia sobie oddech od pisania, bywania...

    Usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jesteś....:)piękne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze zdjęcia!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na dobry poczatek powracania zapraszam na moje Candy:)I slę mnóstwo ciepelka, w Holandii wiosna juz pelna parą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj kochana i pokazuj swoje piękności.U nas na wschodzie resztki zimy a na zachodzie mają już wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się do próśb o powrót! My to chyba miastowymi sąsiadkami jesteśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, choć takie zimowe jeszcze.... aż mi się zimno zrobiło ;-)

    Wracaj, wracaj..... czekamy :)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej szanuję Twojego bloga właśnie za to, że jest prawdziwy. Bez zakłamania, wymyślania tematów, po to tylko by pisać, czasem by się chwalić...Oprócz tego strasznie fajnie się Ciebie czyta, skłaniasz do refleksji swoją muzyka i wierszami, pięknymi zdjęciami. Mi osobiście przekazujesz coś więcej...i to jest ważne!Co do marzeń...marzenia uskrzydlają, dają odrobinkę światła w szarym codziennym zabieganym życiu, rozjaśniają twarz radością, dlatego wart je mieć.Pozdrawiam.

    czytelniczka Pluskotka

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)