czwartek, 14 stycznia 2016

Dzień dobry :)

Przede mną dość napięty czas ...
 czas kończenia tego co zaczęte , co nie pozwala na spokojny sen, bo gdzieś tam uwiera mocno - co i tak nie ucieknie;
 czas by w końcu aktywnie już zmobilizować się  i w końcu wysłać do promotora zarys pracy - bo skoro zdecydowałam się na tą podyplomówkę- teraz trzeba stawić temu czoła. Wstępnie założyłam sobie że do końca lutego napisze cała pracę - trzymajcie kciuki żeby się udało
czas planowania wyjazdy, pakowania walizek na urlop zaplanowany dość dawno - jednak spontanicznie.

Dokładnie już za 12 dni spędzimy jak rok temu urlop w fantastycznym gronie, jak zwykle zaowocuje on serią pięknych zdjęć, których nigdy za wiele. Może w tym roku nie utkną w czeluściach mojego archiwum, może  tym razem zostaną one wyciągnięte na światło dzienne :)

Przede mną przede wszystkim czas odpoczynku -  bo ten jest mi wyjątkowo potrzebny teraz.

A tymczasem życzę Wam dobrego dnia.

D O R O T A 



12 komentarzy:

  1. Po takim ptysiu dzień musi być udany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia, kusisz tym ptysiem :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyne ciacha jakim nie mogę się oprzeć :)

      Usuń
  3. pyszne ciacho :))) udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki będzie właśnie , bo w bardzo miłym gronie :)

      Usuń
  4. Mmmm przy takim ptysiu chętnie zrelaksowałabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam, w naszym sklepiku są o pysznym smaku cytrynowym :)

      Usuń
  5. Ale mi narobilas ochote na ptysia!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)