środa, 30 grudnia 2020

30 grudnia 2020 roku

 Nigdy nie zakładałam scenariusza, że przyjdzie mi ją pożegnać [*]

Za dziewiętnaście dni skończyłaby 43 lata ...  Beata, tak miała na imię.

Ten rok przyniósł mnóstwo złego ... wiedzą o tym tylko najbliższe mi osoby ( i tak zostanie bo tylko One przyniosły wsparcie)  ale takiej końcówki nie spodziewałam się nawet w najgorszych snach.

To przykład na to jak bardzo życie jest kruche i choć byśmy chcieli to nie jesteśmy w stanie zaplanować go tak jak to sobie wymyślimy- bo często ono samo ma z góry określony na nas plan.

Dzisiaj naprawdę nie wiem jak dam radę stanąć przed Jej trumną ....



 

 

6 komentarzy:

  1. Moje wyrazy współczucia :(
    Dla mnie ten rok też nie jest najlepszy, a grudzień przyniósł ból i stratę po wielu osobach... Chyba nigdy w życiu w ciągu jednego miesiąca nie byłam na tylu pogrzebach ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było łatwo. Ciągle w głowie przewijają mi się obrazy z Nią, przypominają się rozmowy, sytuacje, wariacje w latach nastoletnich. Przypomniało mi się też jak z tej samej tkaniny uszyłyśmy sobie same sukienki - każda sobie, bo obie miałyśmy talent do szycia, i wiele wiele innych ...

      Usuń
  2. współczuję Ci bardzo, strata zawsze jest smutna, ja ciągle w tym mijającym grudniu słyszę o pogrzebach, widzę je w kościele, szczerze mówiąc nigdy takiej ilości w grudniu nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie i w moim otoczeniu w tym 2020 roku był wysyp smutnych zdarzeń i sytuacji, ja się już nie daję jednak totalnie przewartościowało mi się wszystko.
      Też w ostatnim czasie tych pogrzebów widziałam zbyt dużo, smuci mnie też fakt, ze coraz więcej młodych ludzi umiera ...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Smutno jest, wszystkie wspomnienia wróciły sprzed lat
      Nic nie poradzimy na to ... takie to życie i tyle. Jest i ni ma za chwilę ... jednak zdecydowanie dla niej za szybko się skończyło.

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)