środa, 15 kwietnia 2009

Stary komplet porcelany



Uwielbiam porcelanę ... chociaż nie kupuję jej namiętnie to jednak gdy wpadnie mi coś ładnego w oko natychmiast staram się robić wszystko by byla moja.

Takim oto sposobem tuż przed świętami stałam sie szczęśliwą posiadaczką starego kompletu porcelany, składającego się z 3 filiżanek, 3 talerzyków oraz cudnego mlecznika.

Zakupu owego dokonałam na PCHLIM TARGU od BogaczKi, która wyprzedaje naprawdę urocze przedmioty . Pani Kasiu raz jeszcze dziękuję :)





A po powrocie z pracy postanowiłam zrelaksować się przy szybkiej filiżance zielonej herbatki. Szybkiej - bo w trakcie karmienia małego smyka oraz innych domowych czynności. Smakowała wyśmienicie :)
Nie wiem czemu ale zawsze byłam zwolenniczką robienia zdjęć aparatem z lampą, jednak te robione w świetle naturalnym są o wiele ładniejsze. To ostatnie zdjęcie robione w ciut innym świetle dziennym- i troszkę smutniejsze.

2 komentarze:

  1. Słonce filiżanki są po prostu niuniowe :) już się nie mogę doczekać jak wypije z nich kawusię

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbata pita w biegu,ale w takiej filiżance musi być przepyszna!!!
    Piękny,subtelny komplecik.
    Pozdrowienia dla Ciebie i Miłoszka :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)