piątek, 1 lipca 2011

Ahoj


Wędrując szlakiem wielkich jezior mazurskich nie mogłam oprzeć się tym marynistycznym akcentom, które są tak charakterystyczne nie tylko dla morza ale również dla mazur.
Kolor biały, niebieski i czerwony towarzyszył mi na każdym kroku, a ja z minuty na minutę coraz bardziej chłonęłam wzrokiem te klimaty w stylu MARINE.
Sezon żeglarski rozpoczęty, mnóstwo turystów , żeglarze radośni i rozśpiewani.
W duchu pozazdrościłam takiego beztroskiego wypoczynku na wodzie.
Odsłoniłam obiektyw aparatu i łapałam ten mazurski powiew wiatru w kadr aparatu. Przywiozłam ponad 500 zdjęć-  i cieszę oczy dzisiejszego wieczoru :)




























22 komentarze:

  1. wspaniale , aż sama poczułam ogromną chęć na urlop i wakacje , no ale jeszcze muszę poczekać , piękne zdjęcia , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro my ruszamy , pewnie też będzie Marine, zwłaszcza ,że jedzie z nami nasza własna Marinia! ;-)))
    Dobrego czasu urlopowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie rewelacja, uwielbiam marynistyczne klimaty.

    Pewnie mogłabym zostać wilkiem morskim ;-)

    Ściskam i udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  4. Super marynistyczne klimaty ujęłaś kochana!

    Zazdraszczam wiatru we włosach...ja czekam na swoje 5 minut jeszcze chwilkę...juz mi sie chce urlopu!

    Zycze Ci Dorotko dobrego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko,ależ Ci zazdroszczę!!!Tych jezior,lasów...kocham takie klimaty i styl marine,też bardzo lubię.Miałaś to wszystko w jednym miejscu,ach!!!

    Moc buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś świetnym fotografem Doroto, cudne ujęcia, pięknie oddany klimat marine:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahoj! Ahoj!
    woda, łódeczki, jachty, słońce, marynarzyki, mewy :-)
    Moje życie!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. pienie i czuję zapach jeziora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) fajne nazwy tych łodzi ;) i klimaciki piękne :) ja wcześniej nie lubiłam tego stylu jakoś... ale ostatnio mi się spodobał :) i nawet kupiłam dwie podusie w tym stylu ;) jeszcze tylko muszę z PL przywieźć i odnowić lampkę w kształcie żaglowca ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak fajniutko, lubuję się w tym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach, te żeglarskie klimaty! Piękne zdjęcia przywiozłaś ze sobą z naszego królestwa jezior. Tęsknię już za Mazurami. Ostatnio żeglowaliśmy tam 9 lat temu i obiecujemy sobie, że w przyszłym roku musi nam się udać jakiś wypadzik na żagle.
    Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe klimaty, jako ryba kocham wodę, wiec temat jest mi szczególnie bliski. Piękne fotografie;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na Mazurach ale wiem, że to przepiękne miejsce w Polsce. Super zdjęcia. Fajnie, że sfotografowałaś pokłady, są bardzo interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, wspaniałe klimaty! :) Wypoczynek był na pewno cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :) Chętnie bym tam kiedyś wróciła, bo mam z tych wakacji same miłe wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne Mazury w Twoim reportażu

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Czy te dwa ostatnie zdjęcia to Ruciane-Nida? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne wspomnienia przywiozlas. Ja nigdy na Mazurach nie bylam, ale mam wielka ochote odwiedzic ta kraine.
    Niesamowite nazwy zaglowek.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super.... troszkę zazdroszczę bo to moje marzenie.. ech... , życzę miłego odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne zdjęcia!! sama słodyczi świerzość!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodko- slony blog – doczekasz się urlopu zobaczysz. Mój już niebawem się kończy – niestety 

    Asiami – a no to jak będzie własna Marinia to urlop musi być udany. Udanego wypoczynku życzę

    Alizee – haaa, a ja widziałam takich 3 wilków morskich. Tak byli autentyczni jak Ci na filmach, z fajeczką i jakby po delikatnym bimberku.

    Kaju - ta chwilka szybko nastanie i będziesz cieszyć się ładną pogodą, bo ja w tym drugim tygodniu nie mam ładnej.

    Paula_71 - Ty przyjeżdżaj szybko, a „zabiorę Cię właśnie tam …” jak w piosence ;)

    Alicjo- żaden tam ze mnie fotograf, ale miło mi , że moje zdjęcia się podobają

    Myszko – oj pięknie, pięknie !!!

    Mimi - i dodaj do tego te piękne wnętrza w Twoim Jaszczurkowie – aj, cóż tam za klimat ….

    Joasiu- a gdybyś się tam znalazła poczułabyś jeszcze bardziej i intensywniej

    Dag-eSz było tam wiele fajowych nazw łodzi, tylko ja gapa bardziej patrzyłam i komentowałam, a nie fotografowałam niektórych.
    A wiesz jakoś do mnie klimaty te marynistyczne nie przemawiały, ale jakoś tak mi delikatnie się ten temat ostatnio nawinął 
    Lampka w kształcie żaglowca- koniecznie chętnie zobaczę!

    Agea – oj widzę, ze wiele fanek jest marynistycznego klimatu

    Penelopo - koniecznie wpadaj tu na żagle, sama wiesz, że nie pożałujesz 

    Pinel - Bo rybki lubią pływać ;)

    Agnes – kiedyś musisz zawitać. Mazury to lasy i jeziora. Naprawdę piękne miejsca. A zdjęć pokładów mam więcej – no bo w sumie napstrykałam prawie 500 fotek ;)

    Pomidorra – a pewnie że cudowny, zwłaszcza, że i towarzystwo wspaniałe.

    Kasica53 – więc pakuj Rodzinę i na Mazury hej ho 

    Jaga – oj ten reportaż taki może trochę przydługi, ale nie dało się krócej chociaż się starałam ;)

    Anonimowy – 2 ostatnie zdjęcia to Mikołajki 

    Atenko – następnym razem gdy będziesz w PL zarezerwuj sobie parę dni na wypoczynek- nie pożałujesz

    Zezyrok – a marzenia warto spełniać …

    Qura Domowa - bo nasze to Polskie ;)

    Dobrej nocki Kochani

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)