poniedziałek, 17 kwietnia 2017

EASTER TIME

Wyjątkowo w tym roku zmobilizowałam się aby przygotować na szybko małą świąteczną dekorację i jak się okazało finalnie nie skupiła się ona wyłącznie na pomalowaniu jajek w łupinkach cebuli. Choć taki był plan. Rok temu były wyłącznie pomalowane pisanki.
 Można powiedzieć - POSTARAŁAM SIĘ :). Zaskoczyłam samą siebie i udało mi się w ciągu minutki zrobić szybką aranżację z żywych roślinek, piórek, jajek i ceramicznych ptaszków i zajączków. Takie szybkie DIY. Okazuje się że dobrze nie wyzbywać się chomikowanych przez lata  gadżetów.
Dla odmiany wyszyło prowansalsko :)





Uciekam  jeszcze trochę poświętować, bo skoro jest okazja :)  Plan na późny wieczór: film , książka - bo niebawem recenzja kolejnej pozycji, winko i miłe towarzystwo.

Wszystkiego dobrego Kochani, słońca i uśmiechu w to wiosenne popołudnie Wam życzę.

D O R O T A








zdjęcia wykonano aparatem OLYMPUS PEN E-PL8

---------------------------------------------------------------------
ZNAJDZIECIE MNIE TU:


❤  ❤ 





4 komentarze:

  1. cudowna jest ta Twoja świąteczna dekoracja...bardzo delikatna i naturalna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi i na dodatek zrobiona w ekspresowym tempie.
      Dobrego dnia Kochana 😘

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To szufladka od maszyny do szycia, cała maszyna jest świetna 😘

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)