niedziela, 31 maja 2009

To co kobiety lubia najbardziej ...

... bizuteria ...

Ech ... posypały mi się zamowienia na biżuterię, część leży niezrealizowana gdyzż brakuje mi pewnych elementów. Od kilku dni oczekuje na przesyłkę z akcesoriami do wyrobu świecidełek - mam nadzieje, ze najpoźniej we wtorek dotrze... i znów noce będą moje.

Cięzki okres sie zapowiada ... w pracy nawał "roboty" Do tego dochodzi dom i opieka nad maluchem , który własnie od kilku dni nauczył się raczkować i pełza wszędzie , gdzie go kolanka poniosą. Trzeba mieć oczy wokół głowy. A i chyba mnie dopadło jakieś ogólne fizyczne zmęczenie... Ech- człowiek się starzeje? ;)
Poniżej biżuteria z przeznaczeniem na sprzedaż, zdjęcia wrzucone tak "bez ładu ni składu" ale blogger działa tak wolno, że uporzadkowanie tego zajeło by mi mnóstwo czasy, którego akurat nie mam za wiele ;) Wiec wybaczcie za chaos .
kolczyki (nr 42A)
kolczyki (nr 26)
kolczyki (nr 35)
naszyjnik (nr 18)
kolczyki + wisiorek (nr 38)
kolczyki + wisiorek (nr 40)
kolczyki (nr 28)
kolczyki (nr 37)
naszyjnik + kolczyki (nr 31)
kolczyki + wisiorek (nr33)
kolczyki (nr34)kolczyki (nr 25)
naszyjnik (nr 21)bransoletka

1 komentarz:

  1. Wcale się nie dziwię, że kobiety lubią to, co piękne :) czyli biżuterię w Twoim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)